Primăria Constanța actualizează auditul energetic pentru școala gimnazială nr. 7 „Remus Opreanu“
Primăria Constanța actualizează auditul energetic pentru școala gimnazială nr. 7 „Remus Opreanu“
19 Aug, 2021 00:00
ZIUA de Constanta
2311
Marime text
- Primăria Constanța cumpără prin licitație lucrări de actualizare audit energetic aferente obiectivului de investiții „Reabilitare Școala gimnazială nr.7 Remus Opreanu din Constanța"
- Valoarea totală estimată a contractului este de 310.000 lei fără TVA
- Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 01.09.2021, ora 15:00 în SEAP
Primăria Constanța cumpără prin licitație lucrări de actualizare audit energetic, expertiză tehnică, avize și DALI, elaborare documentație tehnico-economică (PT, DTAC, altele - POE și DE) aferente obiectivului de investiții „Reabilitare Școala gimnazială nr.7 Remus Opreanu din Constanța".
Elaborarea documentației tehnico-economice se va face cu respectarea următoarelor condiții: Faza I - Actualizare expertiză tehnică și audit energetic, Faza II -Actualizare Documentație de avizare a lucrărilor de intervenții și documentații pentru obținerea avizelor/acordurilor, Faza III – Elaborare Proiect pentru Autorizarea Executării Lucrărilor de Construire (PAC), Proiect de Organizare a Execuției lucrărilor (POE), Proiect Tehnic (PT), Caiete de sarcini (CS) și detalii de execuție (DDE) și Faza IV – Prestarea serviciului de asistență tehnică din partea proiectantului.
Valoarea totală estimată a contractului este de 310.000 lei fără TVA.
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante sunt: Vergil Chițac, primar al municipiului Constanța; Rusu Ionuț, viceprimar al municipiului Constanța; Cocargeanu Florin – Daniel, viceprimar al municipiului Constanța; Ovanesian Felicia, administrator public; Călin Viorela Mirabela, secretar municipiu-Consiliul local Constanța; Marcela Frigioiu, director executiv Direcția financiară; Georgeta Gheorghe, director executiv adjunct Direcția financiară; Oana Dobre, șef serviciu Financiar buget; Lenuța Petcu, șef serviciu contabilitate; Andreea Drăgan, director executiv adjunct Direcția logistică; Nilghiun Manea, șef serviciu achiziții publice; Viorica Ani Merlă, director executiv Direcția dezvoltare și fonduri europene; Stan Mihaela, director executiv adjunct Direcția dezvoltare și fonduri europene; Filip Marian, șef birou urmărie execuție lucrări; Popescu Carmina Ionela, șef serviciu pregătire și implementare proiecte POR; Niculae Stângă Noni Adrian, șef serviciu dezvoltare și management proiecte și Octavia Bărdașu, șef serviciu proiecte cu finanțare internațională.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 01.09.2021, ora 15:00 în SEAP.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii