Primăria Constanţa face achiziţii pe bandă rulantă
Primăria Constanţa face achiziţii pe bandă rulantă
18 Aug, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
2463
Marime text
Primăria Constanţa consultă piaţa în vederea determinării valorii achiziţiei serviciului de întreţinere şi actualizare soft gestionare parcări integrat cu SPITVBL, hartă digitală şi pagină web. Aplicaţia este destinată utilizatorilor, persoane din cadrul compartimentelor de specialitate ale Primăriei Municipiului Constanţa care au atribuţii referitoare la evidenţa, gestionarea şi rezervarea locurilor de parcare existente în municipiul Constanţa şi staţiunea Mamaia.
Furnizorul va trebui să asigure: integrarea cu nomenclatorul unic de adrese din cadrul Primăriei Constanţa, astfel încât să se păstreze un sistem unitar de codificare a adreselor în toate aplicaţiile existente în Primăria municipiului Constanţa; aplicaţia de registratură şi management documente existentă în cadrul instituţiei, pentru preluarea datelor din cereri şi actualizarea cu informaţii privind locurile de parcare rezervate.
În acest scop, autoritatea contractantă va pune la dispoziţia furnizorului servicii tip XML Web Services dedicate; aplicaţia Google Maps; sistemul informatic al SPITVBL Constanţa, în scopul impunerii la plată a locurilor de parcare rezervate şi actualizării aplicaţiei cu informaţii despre stadiul achitării acestora; pagina web a Primăriei Constanţa - www.primaria-constanta.ro, în scopul publicării automate a informaţiilor despre locurile de parcare rezervate şi libere. În acest sens, va elabora un serviciu XML Web Services care să poată fi apelat din aplicaţia paginii web şi care va furniza informaţiile necesare. Un exemplu în acest sens poate fi consultat aici:
Aplicaţia trebuie să ţină cont de prevederile HCLM nr. 30 din 13.02.2015 privind aprobarea inventarului locurilor de parcare din municipiul Constanţa şi a Regulamentului de organizare, funcţionare şi rezervare a parcărilor, cu modificările şi completările ulterioare. Serviciul se va derula sub formă de abonament lunar, pentru o perioadă de 12 luni de la data intrării în vigoare a contractului. Data-limită pentru transmiterea ofertelor este 28.08.2017.
Furnizorul va trebui să asigure: integrarea cu nomenclatorul unic de adrese din cadrul Primăriei Constanţa, astfel încât să se păstreze un sistem unitar de codificare a adreselor în toate aplicaţiile existente în Primăria municipiului Constanţa; aplicaţia de registratură şi management documente existentă în cadrul instituţiei, pentru preluarea datelor din cereri şi actualizarea cu informaţii privind locurile de parcare rezervate.
În acest scop, autoritatea contractantă va pune la dispoziţia furnizorului servicii tip XML Web Services dedicate; aplicaţia Google Maps; sistemul informatic al SPITVBL Constanţa, în scopul impunerii la plată a locurilor de parcare rezervate şi actualizării aplicaţiei cu informaţii despre stadiul achitării acestora; pagina web a Primăriei Constanţa - www.primaria-constanta.ro, în scopul publicării automate a informaţiilor despre locurile de parcare rezervate şi libere. În acest sens, va elabora un serviciu XML Web Services care să poată fi apelat din aplicaţia paginii web şi care va furniza informaţiile necesare. Un exemplu în acest sens poate fi consultat aici:
Aplicaţia trebuie să ţină cont de prevederile HCLM nr. 30 din 13.02.2015 privind aprobarea inventarului locurilor de parcare din municipiul Constanţa şi a Regulamentului de organizare, funcţionare şi rezervare a parcărilor, cu modificările şi completările ulterioare. Serviciul se va derula sub formă de abonament lunar, pentru o perioadă de 12 luni de la data intrării în vigoare a contractului. Data-limită pentru transmiterea ofertelor este 28.08.2017.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii