Primăria Constanţa, gata să achite peste jumătate de milion de lei pentru imprimarea şi distribuirea tichetelor valorice (document)
Primăria Constanţa, gata să achite peste jumătate de milion de lei pentru imprimarea şi distribuirea tichetelor
16 Mar, 2016 00:00
ZIUA de Constanta
3819
Marime text
Municipiul Constanţa lansează organizarea şi desfăşurarea unei proceduri de achiziţii pentru atribuirea contractului „Servicii de realizare a imprimatelor şi a serviciilor ce constau în asigurarea funcţionalităţii şi securităţii tichetelor valorice, precum şi distribuirea tichetelor valorice la domiciliul/reşedinţa/adresa de corespondenţă a persoanelor înscrise în programul RESPECT“.
Potrivit anunţului de invitaţie nr. 385807/14.03.2016, publicat pe licitatiapublica.ro, valoarea estimată a contractului este de 579.810,35 de lei. Societăţile interesate de acest contract pot depune ofertele de participare până pe data de 28 martie, ora 9.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 11.00.
Obiectul contractului constă în achiziţionarea serviciului de imprimare şi distribuire a tichetelor sociale la domiciliul/reşedinţa/adresa de corespondenţă a persoanelor înscrise în programul RESPECT. Autoritatea contractantă va încheia, în urma aplicării procedurii de atribuire, un contract de prestări servicii cu un singur ofertant, prin care se vor asigura serviciile de realizare a imprimatelor şi a serviciilor ce constau în asigurarea funcţionalităţii şi securităţii tichetelor valorice, precum şi în distribuirea tichetelor valorice la domiciliul/reşedinţa/adresa de corespondenţă a destinatarilor.
Fiecare destinatar beneficiază de patru tichete valorice, cu valoarea nominală de 10 lei/tichet pentru fiecare tranşă. Numărul maxim estimat necesar de tichete valorice distribuite într-un an va fi de 1.328.000. Tichetele valorice se vor acorda de opt ori de an, pentru maximum 41.500 de persoane pe tranşă, în plic închis, la domiciliul/reşedinţa/adresa de corespondenţă a destinatarilor. În prima lună, se vor cumula doua tranşe, numărul maxim estimat de tichete fiind de 332.000. Imprimarea şi pregătirea plicurilor pentru distribuire se vor face pe baza comenzilor transmise de către autoritatea contractantă. Distribuirea tichetelor valorice se va efectua în perioada de acordare a pensiilor. Predarea plicurilor către persoanele înscrise în programul RESPECT se va face numai pe baza prezentării actului de identitate în original, cu confirmare de primire. Autoritatea contractantă are dreptul să păstreze în gestiune plicurile cu tichete nedistribuite, conform datelor specificate anterior, pe o perioadă de trei luni calendaristice de la data returnării de către prestator, pentru a fi predate destinatarilor.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele responsabile de organizarea, desfăşurarea şi atribuirea procedurii publice au fost: Decebal Făgădau - viceprimar cu atribuţii de primar, Gabriel Stan - viceprimar, Marcela Enache - secretar, Irina Roxana Pînzariu - director executiv, Fulvia Dinescu - director executiv adjunct, Tănase Mişoc - şef Serviciu, Mihaela Liuţă - şef Serviciu, Iuliana Voicu - şef Serviciu, Laura Bobe - şef Serviciu, Mihaela Talpalaru - director executiv, Viorica Ani Merlă - director executiv, Mihaela Stan - director executiv adjunct, Carmina Ionela Popescu - şef Serviciu, Octavia Bărdaşu - şef Serviciu, Georgiana Bratu - şef Serviciu, Mădălina Vascu-Laciu - director executiv, Cristina Laurenţia Itoafă - şef Serviciu, Nicolai Nuţu - şef Serviciu, Luiza Elena Tănase - arhitect-şef, Nicoleta Constantin - şef Serviciu, Georgiana Gospodaru - director executiv, Nicoleta Florescu - şef Serviciu, Mihai Balaban - şef Birou, Daniela Nanu - director executiv adjunct, Veaveghiul Borali - şef Serviciu, Ghiulnihal Mutalâp - şef Serviciu, Marcela Frigioiu - director executiv, Georgeta Gheorghe - director executiv adjunct, Oana Dobre - şef Serviciu, Lenuţa Petcu - şef Serviciu, Camelia Dudaş - director executiv, Monica Hagi - şef Serviciu, Sânziana Ene - şef Serviciu, Dorel Vârlan - şef Serviciu, Ionuţ Pripişi - director executiv adjunct, Daniel Bratu - director executiv adjunct, Dan Baltag - şef Serviciu, Ionuţ Dumitru - şef Serviciu, Mugurel Leonard Petcu - şef Serviciu, Adrian Constantin Untaru - şef Serviciu, Florin Tudose - şef Serviciu, Mihaela Rodica Nache -şef Birou, Aurora Traşcă - director executiv, Doina Gheondea - director executiv adjunct, Irina Gavriz - şef Serviciu, Gheorghe Coman - şef Serviciu, Dragoş Morcov Manolache - şef Serviciu, Jenica Eugenia Munteanu - şef Serviciu, Mihaela Pătruţoiu - şef Serviciu, Adriana Stamat - director executiv, Antuanela Dancu - şef Serviciu, Mihaela Mihai - şef Birou, Liviu Pătraşcu - director executiv, Liviu Tramudana - şef Serviciu, Emil Andrei Mereuţă - director executiv, Ecaterina Velica - director executiv adjunct, Iuliana Zahariciuc - şef Serviciu, Ana Rodica Crăciun - şef Serviciu, Dezideriu Dudaş - şef Serviciu, Ştefan Taran - şef Serviciu, Sorina Gherasim - şef Serviciu, Ionuţ Văduva - şef Serviciu, Georgeana Preoteasa - şef Serviciu, Noni Adrian Niculae Stângă - şef Birou, Elena Ghinea - şef Birou, Sanda Apostolide - şef Serviciu.În secţiunea „Documente“, puteţi vizualiza anunţul de participare la licitaţie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii