Primăria Constanța, metode alternative de comunicare în contextul noilor măsuri anti-COVID
Primăria Constanța, metode alternative de comunicare în contextul noilor măsuri anti-COVID
25 Oct, 2021 14:55
ZIUA de Constanta
1348
Marime text
- Primăria Constanța anunță modalitățile alternative de comunicare cu instituția în contextul noilor măsuri impuse pentru prevenirea răspândirii COVID-19.
În relația cu publicul, Primăria Constanța a pus la dispoziția contribuabililor mai multe aplicații online prin care serviciile administrației sunt la un click distanță. Pe de o parte se reduce considerabil timpul pierdut la ghișee și, pe de altă parte, se reduce semnificativ interacțiunea dintre contribuabili și angajații instituției.
Astfel, constănțenii au la dispoziție:
- https://programari.primaria-constanta.ro/;
- https://cereri.primaria-constanta.ro/;
- https://sesizari.primaria-constanta.ro/.
Totodată, Primăria pune la dispoziție următoarele date de contact:
- Direcția Generală Poliția Locală: politia.locala@primaria-constanta.ro, 0241.484.205, 0241.484.200, 0341.922.
- Direcția Locală de Evidență Persoane:
- Serviciul evidență persoane: evidentapopulatiei@primaria-constanta.ro, 0241/661.510;
- Direcția generală gestionare servicii publice: servicii.publice@primaria-constanta.ro, secretariat.dgsp@primaria-constanta.ro, tel: 0241/488.180, 0241/488.176;
- Direcția generală urbanism și patrimoniu: urbanism@primaria-constanta.ro și tel: 0241/488.118;
- Direcția generală economico-financiară: dirfin@primaria-constanta.ro, 0241/488.128.
- Biroul apărare civilă, sănătate și securitate în muncă și situații de urgență: protecție.civilă@primaria-constanta.ro, 0241/488.108 sau 0737/552.271;
- Birou Sprijinire și Îndrumare Asociații Proprietari: asociatiiproprietari@primaria-constanta.ro, tel.: 0241/484.207;
- Compartiment administrarea unităților de învățământ preuniversitar: tel: 0731/500.126, roxana.tutuianu@primaria-constanta.ro.
- Direcția organizare evenimente culturale, sportive și sociale: evenimente@primaria-constanta.ro, tel 0241/485.893;
Solicitările adresate Primăriei se transmit online prin aplicații, pe adresele de e-mail menționate sau prin poștă.
În situațiile în care este imperios necesară depunerea și înregistrarea unor documente ce nu pot fi transmise prin poșta sau e-mail acestea vor fi depuse la Centrul de Informare pentru Cetățeni din City Park Mall, bd. Al. Lăpușneanu nr. 116C, de către persoane vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, respectiv persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2 al cărui program cu publicul va fi:
- Luni, marți, miercuri și vineri între 08:30 - 16:30.
- Joi între 08:30 - 18:30.
Pentru relații suplimentare Centrul de Informare Cetățeni va fi apelat la nr. de tel 0241/485.527.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii