Primăria Constanța va gestiona electronic taxa pentru afișaj, reclamă și publicitate (document)
Primăria Constanța va gestiona electronic taxa pentru afișaj, reclamă și publicitate (document)
13 Oct, 2016 00:00
ZIUA de Constanta
2351
Marime text
Primăria Constanța vrea o aplicație cu ajutorul căreia să monitorizeze taxa încasată pentru afișaj, reclamă și publicitate pe raza municipiului. Concret, municipalitatea vrea să dezvolte și să implementeze o aplicație software pentru gestiunea taxei de mijloace de afisaj, reclamă și publicitate pentru Serviciul Administrarea Domeniului Public și Privat, Direcția Administrarea Domeniului Public și Privat din cadrul Primăriei Constanța.
Pe site-ul instituției a fost postat un anunț prin care municipalitatea își manifestă intenția de a testa piața și așteaptă, până pe 19 octombrie anul curent, de la agenții economici interesați, oferte de preț în vederea determinării valorii estimate a serviciului de dezvoltare și implementare a acestei aplicații software. „Oferta va include toate licențele necesare pentru Sistemul de Operare (SO) al serverului și Sistemul de Gestiune a Bazelor de Date (SGBD), adaptate soluției ofertate, atât din punct de vedere al numărului de utilizatori (maxim 10 concurenți), cât și din punct de vedere al caracteristicilor hardware (frecvență procesor, core-uri, RAM, mărime baza de date)“, se precizează în anunț.
Potrivit Caietului de sarcini, actualizarea informațiilor trebuie să aibă loc în timp real, sistemul trebuie să fie funcţional 24 de ore zilnic, șapte zile pe săptămână și va trebui, printre altele, „să realizeze și să permită auditarea, monitorizarea și regăsirea tuturor tranzacțiilor efectuate în sistem“. Întrucât municipalitatea vrea ca sistemul să devină funcţional în termen cât mai scurt, se solicită un termen maxim de realizare, implementare și testare de cel mult șase luni de la data semnării contractului. De asemenea, garanția sistemului va fi asigurată minimum 12 luni de la recepția produsului.
Pe site-ul instituției a fost postat un anunț prin care municipalitatea își manifestă intenția de a testa piața și așteaptă, până pe 19 octombrie anul curent, de la agenții economici interesați, oferte de preț în vederea determinării valorii estimate a serviciului de dezvoltare și implementare a acestei aplicații software. „Oferta va include toate licențele necesare pentru Sistemul de Operare (SO) al serverului și Sistemul de Gestiune a Bazelor de Date (SGBD), adaptate soluției ofertate, atât din punct de vedere al numărului de utilizatori (maxim 10 concurenți), cât și din punct de vedere al caracteristicilor hardware (frecvență procesor, core-uri, RAM, mărime baza de date)“, se precizează în anunț.
Potrivit Caietului de sarcini, actualizarea informațiilor trebuie să aibă loc în timp real, sistemul trebuie să fie funcţional 24 de ore zilnic, șapte zile pe săptămână și va trebui, printre altele, „să realizeze și să permită auditarea, monitorizarea și regăsirea tuturor tranzacțiilor efectuate în sistem“. Întrucât municipalitatea vrea ca sistemul să devină funcţional în termen cât mai scurt, se solicită un termen maxim de realizare, implementare și testare de cel mult șase luni de la data semnării contractului. De asemenea, garanția sistemului va fi asigurată minimum 12 luni de la recepția produsului.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii