Primăria Constanța vrea să plătească peste 100.000 de euro pentru asistență sanitar-veterinară la capturarea câinilor fără stăpân
Primăria Constanța vrea să plătească peste 100.000 de euro pentru asistență sanitar-veterinară la capturarea
03 Oct, 2024 12:12
ZIUA de Constanta
387
Marime text
Primăria Constanța organizează licitație pentru serviciul de asistență sanitar-veterinară la capturarea câinilor fără stăpân de pe domeniul public al municipiului.
Valoarea estimată este de 528.000 lei, respectiv 105.600 euro.
Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achiziție publică este: „prețul cel mai scăzut.
Orice persoană interesată să participe la procedura are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare referitoare la documentația de atribuire pe adresa de e-mail achizitiipublice@primaria-constanta.ro.
Ofertele vor fi transmise prin postă sau depuse direct, la adresa autorității contractante din Bd-ul Tomis nr. 51, camera 18, Compartimentul Registratura si Relatii cu Publicul, până la data de 09.10.2024, ora 11:00.
Ofertanții pot solicita clarificări înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor, doar pe adresa de e-mail: achizitiipublice@primaria-constanta.ro.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Valoarea estimată este de 528.000 lei, respectiv 105.600 euro.
Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achiziție publică este: „prețul cel mai scăzut.
Orice persoană interesată să participe la procedura are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare referitoare la documentația de atribuire pe adresa de e-mail achizitiipublice@primaria-constanta.ro.
Ofertele vor fi transmise prin postă sau depuse direct, la adresa autorității contractante din Bd-ul Tomis nr. 51, camera 18, Compartimentul Registratura si Relatii cu Publicul, până la data de 09.10.2024, ora 11:00.
Ofertanții pot solicita clarificări înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor, doar pe adresa de e-mail: achizitiipublice@primaria-constanta.ro.
Reamintim, în 2023, municipalitatea a plătit pentru același serviciu 750.000 lei fără TVA.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii