Primăria Dumbrăveni din județul Constanța, lansează licitație pentru implementarea sistemului digital „Funcționarul public virtual” (DOCUMENT)
Primăria Dumbrăveni din județul Constanța, lansează licitație pentru implementarea sistemului digital „Funcționarul
03 Apr, 2024 21:21
ZIUA de Constanta
949
Marime text
Primăria comunei Dumbrăveni, județul Constanța a lansat un anunț de participare la licitație privind achiziția unui pachet compus din licențe pentru aplicații informatice și din construcția unui site web, pentru realizarea unui sistem digital integrat, care sa automatizeze prin informatizare o parte dintre activitățile instituției publice precum și relația cu cetățenii, denumit generic: Funcționarul public virtual.
Potrivit datelor oficiale, valoarea estimată este de 442. 000 lei.
Obiectivul general la care contribuie prezenta achiziție este asigurarea infrastructurii TIC, respectiv creșterea calității și transparenței procesului administrativ la nivelul comunei, prin continuarea implementării de măsuri de simplificare a procedurilor administrative și reducere a birocrației pentru cetățeni, atât din perspectiva back-office (adaptarea procedurilor interne de lucru, digitalizarea arhivelor), cât și front-office pentru serviciile publice furnizate aferente competențelor partajate ale administrației publice locale.
Obiectivul specific la care contribuie furnizarea produselor/prestarea serviciilor îl reprezintă: Implementarea unor măsuri de simplificare pentru cetățeni, în corespondență cu Planul integrat pentru simplificarea procedurilor administrative aplicabile cetățenilor din perspectiva front-office, dar si back-office prin introducerea unor soluții aplicative noi și integrarea cu cele existente, în scopul digitalizării fluxurilor de lucru, pentru reducerea timpului de procesare a cererilor cetățenilor și asigurarea accesului online la serviciile publice gestionate de comună din domeniile de interes. Se dorește achiziționarea de licențe pentru următoarele aplicații informatice, cu funcționalitățile generale descrise în Caietul de sarcini:
1. „Aplicație informatică pentru transferarea și desfășurarea procesului de audiențe în mediul on-line”
2. „Aplicație informatică pentru digitalizarea procesului de consultare publică/ referendum local, prin utilizarea votului electronic”
3. „Aplicație informatică pentru digitalizarea procesului de petiționare prin completarea, depunerea, urmărirea și înregistrarea formularelor în format electronic”
4. „Aplicație informatică pentru gestionarea digitală a Sistemului de Control Intern Managerial”
5. „Aplicație pentru digitalizarea proceselor de emitere și adoptare a actelor administrative, în speță Hotărârile Consiliului Local și Dispozițiile primarului, de la inițiativă până la publicarea în Monitorul Oficial Local, inclusiv posibilitatea efectuării direct în aplicație a controlului de legalitate exercitat de către Instituția Prefectului”
6. „Aplicație informatică pentru Registratura electronică care să conțină, integreze și gestioneze registrele de evidență prevăzute în diversele acte normative privind activitatea administrației publice locale”
7. „Aplicație informatică pentru comunicarea cu cetățenii prin intermediul SMS și E-mail”
8. „Aplicație informatică pentru gestionarea trasabilității și termenelor certificatelor informative de urbanism și al autorizației de construire”
9. Sistem de planificare online – tip site web care permite programarea on-line a cetățenilor la diverse ghișee
10. Ghișeu unic pentru mediul de afaceri
11. Site-web Aceste activități vor include: instalare, testare, punere in functiune; instruire personal și suport tehnic pentru fiecare an din perioada de garanție.
Modulele si componentele back-office vor asigura interfațarea cu fluxurile deja existente la nivelul Primăriei si cu componentele front-office, prin utilizarea unor nomenclatoare comune, integrarea programatica pe baza de webservice, integrarea privind mecanismele de securitate, la nivel de autentificare (SSO), drepturi si mecanisme de acces.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 10 zile. Autoritatea contractantă va răspunde solicitărilor de clarificări in a patra zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 17.04.2024, ora 15:00.
În secțiunea Documente a materialului puteți consulta anunțul în integralitate.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Primăria Dumbrăveni, din județul Constanța, instalează stație de încărcare vehicule!
Potrivit datelor oficiale, valoarea estimată este de 442. 000 lei.
Obiectivul general la care contribuie prezenta achiziție este asigurarea infrastructurii TIC, respectiv creșterea calității și transparenței procesului administrativ la nivelul comunei, prin continuarea implementării de măsuri de simplificare a procedurilor administrative și reducere a birocrației pentru cetățeni, atât din perspectiva back-office (adaptarea procedurilor interne de lucru, digitalizarea arhivelor), cât și front-office pentru serviciile publice furnizate aferente competențelor partajate ale administrației publice locale.
Obiectivul specific la care contribuie furnizarea produselor/prestarea serviciilor îl reprezintă: Implementarea unor măsuri de simplificare pentru cetățeni, în corespondență cu Planul integrat pentru simplificarea procedurilor administrative aplicabile cetățenilor din perspectiva front-office, dar si back-office prin introducerea unor soluții aplicative noi și integrarea cu cele existente, în scopul digitalizării fluxurilor de lucru, pentru reducerea timpului de procesare a cererilor cetățenilor și asigurarea accesului online la serviciile publice gestionate de comună din domeniile de interes. Se dorește achiziționarea de licențe pentru următoarele aplicații informatice, cu funcționalitățile generale descrise în Caietul de sarcini:
1. „Aplicație informatică pentru transferarea și desfășurarea procesului de audiențe în mediul on-line”
2. „Aplicație informatică pentru digitalizarea procesului de consultare publică/ referendum local, prin utilizarea votului electronic”
3. „Aplicație informatică pentru digitalizarea procesului de petiționare prin completarea, depunerea, urmărirea și înregistrarea formularelor în format electronic”
4. „Aplicație informatică pentru gestionarea digitală a Sistemului de Control Intern Managerial”
5. „Aplicație pentru digitalizarea proceselor de emitere și adoptare a actelor administrative, în speță Hotărârile Consiliului Local și Dispozițiile primarului, de la inițiativă până la publicarea în Monitorul Oficial Local, inclusiv posibilitatea efectuării direct în aplicație a controlului de legalitate exercitat de către Instituția Prefectului”
6. „Aplicație informatică pentru Registratura electronică care să conțină, integreze și gestioneze registrele de evidență prevăzute în diversele acte normative privind activitatea administrației publice locale”
7. „Aplicație informatică pentru comunicarea cu cetățenii prin intermediul SMS și E-mail”
8. „Aplicație informatică pentru gestionarea trasabilității și termenelor certificatelor informative de urbanism și al autorizației de construire”
9. Sistem de planificare online – tip site web care permite programarea on-line a cetățenilor la diverse ghișee
10. Ghișeu unic pentru mediul de afaceri
11. Site-web Aceste activități vor include: instalare, testare, punere in functiune; instruire personal și suport tehnic pentru fiecare an din perioada de garanție.
Modulele si componentele back-office vor asigura interfațarea cu fluxurile deja existente la nivelul Primăriei si cu componentele front-office, prin utilizarea unor nomenclatoare comune, integrarea programatica pe baza de webservice, integrarea privind mecanismele de securitate, la nivel de autentificare (SSO), drepturi si mecanisme de acces.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 10 zile. Autoritatea contractantă va răspunde solicitărilor de clarificări in a patra zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 17.04.2024, ora 15:00.
În secțiunea Documente a materialului puteți consulta anunțul în integralitate.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Primăria Dumbrăveni, din județul Constanța, instalează stație de încărcare vehicule!
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii