Primăria Lumina organizează licitație prentru achiziția de mobilier săli de clasă și de laborator cu finanțare prin PNRR
Primăria Lumina organizează licitație prentru achiziția de mobilier săli de clasă și de laborator cu finanțare
23 Jan, 2024 08:18
ZIUA de Constanta
776
Marime text
- Valoarea totală estimată este de 840.981 lei, respectiv 168.196 euro
- Mobilierul se achiziționează pentru Grădinița cu Program Prelungit (GPP) „Luminița”, școala Gimnazială nr. 1 Lumina (cu structurile din componența unității școlare - școală gimnazială Oituz, grădinița cu orar normal Sibioara și grădinița cu orar normal Oituz)
- Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 22.02.2024, ora 15:00 în SEAP
Primăria Lumina a lansat o licitație pentru achiziția mobilierului pentru dotare săli de clasă, laborator informatică, laborator științe și cabinet psihopedagogic.
Valoarea totală estimată este de 840.981 lei, respectiv 168.196 euro.
Mobilierul se achiziționează pentru Grădinița cu Program Prelungit (GPP) „Luminița” și școala Gimnazială nr. 1 Lumina (cu structurile din componența unității școlare -școală gimnazială Oituz, grădinița cu orar normal Sibioara și grădinița cu orar normal Oituz).
Banii provin din contractul de finanțare nr. 1525DOT/2023 cu titlu de proiect „S&D Dotări Echipamente comuna Lumina, județul Constanța”, cod F-PNRR-Dotari-2023-6339.
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante sunt: Primar- Chiru Dumitru, Viceprimar -Roman Ioan, Secretar general- Brătianu Viorel Florin, consilierii locali: Ali Aidar , Rășteanu Claudia Luminița, Enghin Hagi-Calil, Călin Mădălina, Orezeanu Luminița Daiana, Pâslaru Gabriel, Ștefan Mihai, Gârtone Loredana, Selim Erhan, Ciocan Ana- Maria, Niță George, Popescu Viorel, Ionescu Alexandru și Mocanu George, Consilier juridic- Jukovschi Anca Rodica- membru în comisia de evaluare, consilier achiziții publice, Pestrițu Mariana -membru comisie evaluare, consilier achiziții publice Oncescu Florina- membru comisie evaluare, inspector - Jerebie Ioana Rodica, Inspector, Guriță Andeea -Diana și membru comisie evaluare, inspector viză CFP -Ibadula Filis.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 22.02.2024, ora 15:00 în SEAP.
Persoanele autorizate să asiste la deschiderea ofertelor sunt consilier achiziții publice Oncescu Florina- Președinte comisie evaluare, Consilier juridic- Jukovschi Anca Rodica- membru în comisia de evaluare, Consilier achiziții publice Pestrițu Mariana -membru comisie evaluare, membru supleant: consilier achiziții publice , Chirea Bogdan - membru supleant, inspector, Guriță Andreea -Diana - membru supleant comisie evaluare.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii