Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
06:14 22 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Primăria Mangalia achiziționează combustibil pentru autovehiculele și utilajele aflate în dotarea Direcției Gospodărie Urbană și Servicii de Utilități Publice și Direcției Poliția Locală Mangalia

ro

06 Jul, 2024 12:44 567 Marime text
  • Primăria Municipiului Mangalia a depus un anunț de participare simplificat pe S.E.A.P. pentru achiziția combustibilului pentru autovehiculele și utilajele aflate în dotarea Direcției Gospodărie Urbană și Servicii de Utilități Publice și Direcției Poliția Locală Mangalia, pe bază de bonuri valorice.
 
Astfel, potrivit licitatiapublica.ro, instituția locală dorește să achiziționeze 71.706 litri din care : Benzină standard 95=28108,50 litri Motorină Euro 5=43597,50 litri.
 
Pentru achiziția combustibilului, Primăria Mangalia va scoate din vistierie 573.648 de lei.
 
Anunțul a fost publicat la data de 04.07.2024 și este valabil, iar Primăria Mangalia anunță că pot fi depuse ofertele de participare până la data de 11.07.2024.
 
Primăria Mangalia a precizat că facturarea electronică este acceptată.
 
Criteriul de atribuire este cel mai bun raport calitate-preț.
 
Condiții de participare:
 
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, inclusiv cerintele privind inscrierea in registrele profesionale sau comerciale:


Ofertanții, terții susținătorii și subcontractanții NU trebuie să se regăseasca în situațiile prevăzute la art. 164, 165 si 167 din Legea nr. 98/2016.

Modalitatea prin care poate fi demonstrată îndeplinirea cerinței: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanți la procedura de atribuire cu informațiile aferente situației lor. Ofertanții, inclusiv asociații/subcontractanții/terții susținători au obligația completării și prezentării inițiale a DUAE ca prima dovadă a neîncadrării în situațiile de excludere și a îndeplinirii cerințelor de capacitate.
Documentele justificative care probează îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmează a fi prezentate, actualizate, la solicitarea autorității contractante, doar de către ofertantul clasat pe locul I în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluării ofertelor.

Documentele justificative care probează îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE sunt:

● Certificate constatatoare privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contribuțiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc) LA MOMENTUL PREZENTARII acestor documente.


● Cazierul judiciar al operatorului economic și al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, așa cum rezultă din certificatul constatator emis de ONRC/acte constitutive valabil la momentul prezentării acestuia.

● după caz, documente prin care se demonstrează faptul că operatorul economic poate beneficia de derogările prevăzute la art. 166 alin. (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achizițiile publice.

● alte documente edificatoare, după caz.

● Operatorii economici participanți la procedura (ofertanții, asociații, terții susținători și subcontractanții) nu trebuie să se regăsească în situațiile prevăzute la art. 59 si art. 60 din Legea nr. 98/19 mai 2016 privind achizițiile publice.
 
 Modalitatea prin care poate fi demonstrata indeplinirea cerintei:
- Se va completa DUAE de către operatorii economici (ofertant, ofertant asociat, terț susținător, subcontractant, după caz) participant la procedura de atribuire cu informațiile aferente situației lor;
- Se va prezenta în Sicap odată cu DUAE Declarația privind neîncadrarea în prevederile art. 59 și art. 60 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice (Formular tip), de către toți participanții la procedura de atribuire (ofertant, asociat, terț susținător și subcontractant, după caz).
 
Persoanele cu funcție de decizie în cadrul autorității contractante, în ceea ce privește organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt:
1. Primar: Radu Cristian
2. Viceprimar: Angelescu Dragoș
3. Administrator public: Călin Didi George
4. Secretar general municipiu: Ciocanel Andreea
5. Director ex.–D.M.F.C.V: Căpraru Adriana
6. Director ex.–D.A.I.P.D: Jianu Iosif Florin
7. Director ex.–D.G.U.S.U.P: Călin Mihaela
8. Director ex. adj. – D.G.U.S.U.P.: Stoicescu Cristina
9. Arhitect Şef: Directia Urbanism, Patrimoniu si Turism: Tase Marius Petrut
10. Director ex.– Directia Urbanism, Patrimoniu si Turism: Gheorghe Ana Maria
11. Director ex. adjunct– Directia Urbanism, Patrimoniu si Turism: Drăgan Dan Elena
12. Director ex.–Direcția Poliția Locală: Zamfir Laurențiu
13. Director ex.–Direcția Asistență Socială: Stamate Claudiu
14. Șef Serv. Resurse Umane, Salarizare: Huhulea Nicoleta(exercitare temporara)
15. Șef Serv. Venituri Persoane Juridice: Niculae Florina
16. Şef Serv. Juridic şi Contencios: Lionte Alexandra –Magdalena
17. Șef Serv. Management Proiecte si Investitii: Popa Dan Ciprian
18. Șef Serv. Administrativ, Club Pensionari si Alte Servicii Sociale : Anghel Venera(exercitare temporara)
19. Şef Administrare Piete si Ecarnisaj: Ilie Marius
20. Șef Serv. Monitorizare Utilități Publice: Ivan Alexandra
21. Șef Serv. Tehnic Administrativ: Roșu Florin
22. Șef Serv. Beneficii Asistenta Sociala, Eval. Init. Si Monitoriz. Asist. Personali: Dumitru Luciana
23. Şef Serv. Administrare Centre: Peleanu Ana
24. Sef Serv. Fond Locativ (exercitare temporara): Serban Gheorghe
25. Șef S.P.C.L.E.P Mangalia: Abălaru Theodora Ioana
26. Sef serv. Buget, Contabilitate (exercitare temporara): Plop Cristina Aurelia
27. Sef Serv. Venituri Persoane Fizice: Jianu Anca Elena
28. Tatarciuc Margareta Șef Serv.Resurse Umane, Salarizare
Consilieri locali
1. Ali Leila
2. Andrei Daniel-Sorin
3. Canea Larisa-Elisabeta
4. Călin Maria
5. Dumitrașcu Laurențiu-Iulian
6. Coșar Cristina
7. Foleanu Paul-Florin;
8. Griguță Nicoleta
9. Iorguș Zanfir;
10.Ioniță Dragoș-Marian
11. Luca Lucian
12. Marinescu Teodor
13. Menabit Ozghiun
14. Moldovan Dănuț
15. Stan Linica
16. Tanasa Neculai
17. Toma Vasile-Dorel
18. Zbanț Iulian Dorinel
 
În secțiunea Documente pot fi consultate integral toată documentația necesară participării la licitație, cât și caietul de sarcini.
 
 
Citește și:

Primăria a lansat licitația pentru lucrări în vederea creșterii eficienței energetice a imobilului de la Liceului Teoretic „George Călinescu” din Constanța!

 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii