Primăria Mangalia caută firmă pentru construirea unor locuințe sociale
Primăria Mangalia caută firmă pentru construirea unor locuințe sociale
31 Oct, 2020 13:06
ZIUA de Constanta
2966
Marime text
- Primăria municipiului Mangalia construiește locuințe sociale pe strada M.I. Dobrogeanu din oraș.
Primăria municipiului Mangalia organizează licitație publică pentru proiectare, execuție și asistență tehnică pentru proiectul "Locuințe sociale M.I. Dobrogeanu, Municipiul Mangalia".
Descrierea contractului
La nivelul UAT Mangalia exista un număr de 535 solicitari pentru locuințe sociale. Spațiul urban vizat de proiect reprezintă la ora actuala o zona puternic afectata de marginalizare si excluziune sociala. Concentrarea spatiala a persoanelor asistate social, mare parte din acestea de etnie roma, a dat nastere unui areal urban extrem de vulnerabil. Saracia, lipsa educatiei si pregatirii profesionale, insuficienta spatiului locativ, natalitatea sporita si densitatea mare, problemele de sanatate, degradarea fizica a spatiilor publice, lipsa spatiilor de recreere si a spatiilor de joaca pentru copii, mizeria, infractionalitatea mare sunt numai cateva dintre realitatile traiului in acest cartier. Proiectul se adreseaza persoanelor expuse riscului de saracie si excluziune sociala, scopul fundamental fiind integrarea acestora in comunitate si, totodata, imbunatatirea calitatii vietii populatiei municipiului Mangalia, in ansamblul ei.
Potrivit licitatiapublica.ro, terenul alocat investitiei este situat in intravilan, domeniu public al Municipiului Mangalia cu drept de administrare catre Primaria Municiului Mangalia, in suprafata de 2895 mp. (925mp din masuratori), teren liber de constructii. Zona unde se va amplasa cladirea IMOBIL DE LOCUINTE COLECTIVE se va accesa din str. M.I.Dobrogeanu, nr. 63R conform extrasului de carte funciara nr. 110979.
Forma rectangulara si dimensiunile interioare ale constructiei au fost dictate de programul de locuinte sociale. Structura recomandata este cea pe cadre de beton armat, cu fundatii adaptate terenului de fundare. Regimul de inaltime al constructiei este parter + 2 etaje. Constructia este prevazuta cu acoperis terasa necirculabila peste etajul 2. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor - 12 Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare cu 3 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, in conditiile in care solicitarile se vor adresa cu cel putin 12 zile inainte de termeul stabilit pentru depunere ofertelor.
Valoarea totală estimată a contractului este de 4.391.687,13 lei.
Termenele de execuție sunt stabilite conform Studiului de fezabilitate dupa cum urmeaza: - servicii de proiectare – 7 luni, de la ordinul de incepere; - lucrărilor aferente necesare în vederea construcției – 13 luni, de la ordinul de incepere dupa receptionarea proiectului tehnic de executie - servicii de asistentă tehnica din partea proiectantului, pe intreaga perioada aferenta desfasurarii executiei si pana la receptia la terminarea lucrărilor, respectiv 13 luni. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este: 12. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare, in a 3-a zi dinainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Persoanele cu funcții de decizie din cadrul entității contractante
Primar: Radu Cristian; - Viceprimar: Angelescu Dragos; - Administrator public: Georgescu Dan-Lucian; - Secretar municipiu: Ciocanel Andreea; - Director executiv – Directia Economica: Fotin Diana Ionela; - Director executiv-D.M.F.C.V: Ciocanel Simona; - Director executiv-D.A.I.P.D: Calin Didi George; - Director executiv-D.G.U.S.U.P: Calin Mihaela; - Director executiv-Directia turism si Mediul de afaceri: Gheorghe Ana Maria; - Arhitect sef –Directia Urbanism si Amenajare a Teritoriului: Enache Paul Aurel; - Director executiv-Directia Politia Locala: Zamfir Laurentiu; - Sef Birou Investitii: Dina Liliana; - Director executiv – Directia Management Resurse Umane: Tatarciuc Margareta; - Sef Serviciul Resurse Umane si SSM: Baban Gabriel; - Șef serviciu salarizare-Cucu Cristina Elena - Sef Serviciu Venituri Persoane Juridice: Niculae Florina; - Șef serviciu Venituri Persoane Fizice: Jianu Anca Elena - Sef Birou Inspectie Fiscala: Calmbach Vasilica; - Sef Birou Urmarire Contracte: Ciocanel Mircea- Ioan; - Sef Birou Executare Silita Creante: Macau Aurelian Marian; - Sef Serviciu Contabilitate: Misici Daniela; - Sef Serviciu Buget, Executie, Patrimoniu: Negru Maria; - Sef Serviciu Dezvoltare, Promovare Turistica si Organizare Evenimente: Capraru Adriana; - Sef Serviciu Management Proiecte: Popa Dan Ciprian; - Sef Birou Registratura si Informare Cetateni: Dragan Dan Elena; - Sef Birou Parcuri si Spatii Verzi: Rosu Adrian; - Sef Birou Tehnic, Administrativ, Club pensionari: Condrut Ion; - Sef Birou Administrarea Domeniului Public si Privat: Rosu Florin; - Sef Birou Administrare Port Turistic, Drumuri si Parcari: Stoicescu Cristina; - Sef Birou Monitorizare Servicii de Utilitati Publice: Ivan Alexandra; - Director executiv –Directia Asistenta Sociala: Stamate Claudiu; - Sef Serviciu Strategii, Programe de Asistenta Sociala si Beneficii Sociale: Duca Adriana; - Sef Birou Beneficii Asistenta Sociala – Directia Asistenta Sociala: Dumitru Luciana; - Sef Serviciu Administrare Centre: Peleanu Ana; - Sef S.P.C.L.E.P Mangalia: Abalaru Theodora Ioana.
În secţiunea „Documente” puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Citește și:
Primăria Mangalia învinsă la Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor de Top Management ING SRL
Primăria Mangalia, contract cu o firmă din Breaza. Cine va monta platformele pentru colectare selectivă în sudul litoralului?
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii