Primăria Mangalia organizează licitație pentru lucrări de sistematizare a municipiului. În ce constă contractul (document)
Primăria Mangalia organizează licitație pentru lucrări de sistematizare a municipiului. În ce constă contractul
26 Jun, 2020 00:00
ZIUA de Constanta
2007
Marime text
- Primăria municipiului Mangalia organizează licitație publică pentru lucrări de sistematizare pe verticală a municipiului.
Valoarea totală estimată a contractului este de 4.407.085,6 lei.
Descrierea contractului
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu va cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz,în functie de necesităti, prin modificarea contractului în conditiile prevăzute la art.221 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice. Număr zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor - 6 Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare cu 3 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, in conditiile in care solicitarile se vor adresa cu cel putin 6 zile inainte de termeul stabilit pentru depunere ofertelor.
În cadrul lucrărilor de intervenție au fost identificate prin scenariul ales urmatoarele lucrări: Ø Modernizarea / Reabilitarea drumurilor, platformelor carosabile sau pietonale, parcărilor de lungă sau scurtă durată, Suprafață cumulată străzi, platforme carosabile, platforme betonate, S= 18.626,82 mp din care: • Suprafețe ce urmează a fi modernizare S= 4.116,82 mp • Suprafețe ce urmeaza a fi reabilitate S = 10.198,62 mp • Suprafețe pe care se vor realiza atat lucrari de modernizare cat si de reabilitare = 4.311,42 mp Suprafață cumulată trotuare si alei pietonale, S= 7.004,17 mp din care: • Cu structura asfaltica S = 6.765,22 mp • Cu structura dale beton S = 329,46 mp • Modernizarea drumurilor, platformelor carosabile sau pietonale, parcărilor propuse, structura proiectată va fi: • 4 cm strat de uzură din beton asfaltic BA16 RUL 50/70 conform SR EN 13108-1, AND605-2016; • 6 cm strat de legătură din beton asfaltic deschis BAD22.4 LEG 50/70, conform SR EN 13108-1, AND605-2016; • 15 cm strat din piatră spartă sau piatră spartă amestec optimal, conform STAS 6400; SR EN 13242; • 20 cm strat din balast sau balast amestec optimal, conform STAS 6400; SR EN 13242. • Incadrari cu borduri prefabricate din beton 20 x 25 la partea carosabila • Aducerea la cotă a căminelor • Reabilitareadrumurilor, platformelor carosabile sau pietonale, parcărilor propuse, structura proiectată va fi: • Frezare asfalt existent pe 5 cm / desfacere straturi asfaltice acolo unde grosimea existentă este de 2-5 cm; • Reparaţii locale; • 5 cm strat de uzură din beton asfaltic BA16 RUL 50/70 conform SR EN 13108-1, AND605-2016; • Strat antifisură; • Incadrari cu borduri prefabricate din beton 20 x 25 la partea carosabila • Aducerea la cotă a căminelor • Modernizarea (extinderea)trotuarelor, aleilor pietonale propuse, structura proiectată va fi: • 15 cm balast, • 10 cm beton C12 / C15, • 3 cm BA8 Sau • 10 cm balast, • 3 cm nisip sau mortar de ciment, • 6-8 cm pavele prefabricate Pentru ambele soluții: - Incadrari cu borduri prefabricate din beton 15 x 10 - Aducerea la cotă a căminelor • Reabilitareatrotuarelor, aleilor pietonale propuse, structura proiectată va fi: • Frezare structură existentă / desfacere straturi existente (dale beton); • Reparaţii locale; • Strat antifisură; • 3 BA8 • Incadrari cu borduri prefabricate din beton 15 x 10 • Aducerea la cotă a căminelor Ø Semnalizare și Marcaj rutier • 5.440 m marcaj orizontal • 50 buc panouri de semnalizare rutieră Ø Colectare ape de suprafață • Montare rigole betonate / compozit D400 22.5 m • Montare 1 buc canal colector • Montare 1 buc separator hidrocarburi • Conductă corugată perforată drenaj orizontal 45 m Ø Extinderea Iluminatului Public • Montarea unui număr de 11 stâlpi metalici cu h 8 – 10 m • Montarea a 23 corpuri de iluminat existente cu corpuri de iluminat cu tehnologie LED. • Montarea a 3 stâlpi metalici cu h 3 m • Montarea a 3 corpuri de iluminat existente cu corpuri de iluminat cu tehnologie LED • Echiparea cu sistem de telegestiune a corpurilor LED de iluminat public, montarea de concentratoare de date la nivelul punctelor de aprindere; • Realizarea unor puncte de aprindere noi, retea electrică subterana (apx 500m) Ø Modernizarea Iluminatului Public • Inlocuirea unui număr de 11 corpuri de iluminat existente (din care 11 aferente stâlp tip lampadar) cu corpuri de iluminat cu tehnologie LED. Ø Sistemul de gestiune a deșeurilor menajere prin ghene hidraulice îngropate • 6 unități ghene hidraulice îngropate dimensiune cca 2m latime, 5 m lungime, 2 m adancime montate în cuvă de beton subterană • 24 Buc containere metalice 1100 l Ø Amenajarea peisagistică • Amenajare spatii verzi 5.200 Mp • 45 Buc arbori și arbuști ornamentali (achiziție și plantare).
Persoanele care dețin funcții de decizie din cadrul autorității contractante
Primar - Radu Cristian, Viceprimar: Angelescu Dragos, Administratorpublic: Georgescu Dan-Lucian, Secretar municipiu: Ciocanel Andreea,Director –Directia Economica: Fotin Diana Ionela, Director -D.M.F.C.V: Ciocanel Simona, Director -D.A.I.P.D: Calin Didi George, Director -D.G.U.S.U.P: Calin Mihaela, Director -Directia turism si Mediul de afaceri: Gheorghe Ana Maria, Arhitect sef –Directia Urbanism si Amenajare a Teritoriului: Enache Paul Aurel, Director -Directia Politia locala: Zamfir Laurentiu, Director adj.-Directia Politia locala: Vucea Dan, Sef Serviciu Ordine Publica, Paza si Proximitate-Directia Politia locala: Ionita Daniel, Sef Birou Investitii: Dina Liliana, Director – Directia Management Resurse Umane: Tatarciuc Margareta, Sef Serv Resurse Umane si SSM: Baban Gabriel, Sef Serv Venituri Persoane Fizice: Dragulin Andreea, Sef Serv Venituri persoane juridice: Niculae Florina, Sef Birou Inspectie fiscala: Calmbach Vasilica, Sef Birou Urmarire contracte: Ciocanel Mircea- Ioan, Sef birou Executare silita creante: Macau Aurelian Marian, Sef Serv Contabilitate: Misici Daniela, Sef Serv Buget ,executie, patrimoniu: Negru Maria, Sef serv Dezvoltare, promovare turistica si organizare evenimente: Capraru Adriana, Sef Serv Management proiecte: Popa Dan Ciprian, Sef birou Registratura si informare cetateni: Dragan Dan Elena, Sef birou Administrare piete: Ilie Marius, Sef birou Parcuri si spatii verzi: Rosu Adrian, Sef birou Tehnic, administrativ, club pensionari: Condrut Ion, Sef birou Administrarea domeniului public si privat: Rosu Florin, Sef birou Administrare port turistic, drumuri si parcari: Stoicescu Cristina, Sef birou Monitorizare Servicii de Utilitati Publice: Serban Gheorghe, Director –Directia Asistenta sociala:Stamate Claudiu, Sef Serv Strategii, programe de asistenta sociala si beneficii sociale: Duca Adriana, Sef birou Beneficii asistenta sociala – Directia Asistenta Sociala: Neacsu Luciana, Sef serv Administrare centre: Peleanu Ana, Sef S.P.C.L.E.P Mangalia: Abalaru Theodora Ioana; - Consilieri locali: Ali Leila; Andrei Daniel Sorin; Banceanu Mihail; Bociog Stefan Dragos; Ciuraru Valentin; Dop Oprea ; Filip Dumitru; Foleanu Paul Florin; Griguta Nicoleta; Ionita Dragos Marian; Ciobanel Marius-Costel; Moldoveanu Adrian; Moroianu Nicolae; Silistra Elena Alexandra; Stan Linica; Tanase Leonard Florin; Tanasa Neculai; Toma Vasile-Dorel.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 14.07.2020, ora 15:00.
În secţiunea „Documente” puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Citește și:
Ce firmă se va ocupa de amenajarea unei parcări în municipiul Mangalia (document)
Contract atribuit: Salvamar și prim-ajutor pentru stațiunile Saturn, Venus, Cap Aurora, Jupiter și Olimp (document)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii