Primăria Mihail Kogălniceanu caută firmă care să se ocupe de eficientizarea energetică a Școlii Generale nr. 2 (document)
Primăria Mihail Kogălniceanu caută firmă care să se ocupe de eficientizarea energetică a Școlii Generale
26 Jun, 2020 00:00
ZIUA de Constanta
1900
Marime text
- Primăria Mihail Kogălniceanu organizează licitație pentru eficientizarea energetică a Școlii Generale nr. 2 din comună.
Valoarea totală estimată a contractului este de 1.544.500,34 lei.
Descrierea contractului
Obiectul contractului îl constituie execuție lucrări aferente obiectivului "Eficientizarea energetică a Școlii Generale nr. 2 - comuna Mihail Kogălniceanu, județul Constanta" in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini si proiectul tehnic. Valoarea estimată a contractelor este de 1.544.500,34 lei fara T.V.A., compusa din: a) Construcții și instalații: 1.188.902,76 lei fara T.V.A.; b) Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale: 48.974,58 lei fara T.V.A.; c) Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj: 290.989,00 lei fara T.V.A.; d) Organizare de santier: 15.634,00 lei fara T.V.A. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 14 zile. Autoritatea contractantă va raspunde solicitarilor de clarificari inainte cu 7 zile de data limita de depunere a ofertelor. ATENTIE!!! Contractul nu va fi considerat terminat pâna când PV de recepţie finală nu va fi semnat de comisia de recepţie, care confirmă că lucrările au fost executate conform contractului. Recepţia finală va fi efectuată după expirarea perioadei de garanţie. Ultima plata se va face numai după adminiterea receptiei la terminarea lucrarilor pe baza situației de lucrari finale. Dacă se constata ca executantul nu a terminat toate lucrarile sau au fost constatate deficiente, se va retine la plata valoarea estimata a lucrarilor in cauza. Orice descriere a specificațiilor tehnice prin indicarea de licente, procedee speciale, marci etc. sunt însoțite de mențiunea “sau echivalent’’.
Persoanele cu rol de decizie din cadrul autorității contractante
Belu Ancuta Daniela – primar; Pandrea Daniel Ionel - viceprimar, consilier, Panfile Elena - secretar, Pariza Gabriela – inspector contabil, Boghiu Raluca – inspector asistent compartiment urbanism, Ghita Liliana – Consilier Juridic, Gheorghe Elena – Inspector superior, Pariza Rodica – Referent contabilitate, Oprea Gratiela – furnizor servicii auxiliare achizitiei, Consilieri Locali: Bogza Mihaita Ovidiu, Bursuc Lacramioara, Turea Alexandru, Sandu Adrian, Sapte Elisabeta, Panainte Toader, Petre Floriana, Puiu Constantin.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 10.07.2020, ora 15:00.
În secţiunea „Documente” puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Citește și:
Drumurile din Mihail Kogălniceanu, amenajate şi modernizate de societatea Asfalt Dobrogea (document)
Contract atribuit: Sală de sport nouă la Liceul Teoretic „Mihail Kogălniceanu“ (document)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii