Primăria Năvodari caută salvamari pentru sezonul estival 2024. Contractul de peste 3,7 milioane de lei, scos la licitație (Document)
Primăria Năvodari caută salvamari pentru sezonul estival 2024. Contractul de peste 3,7 milioane de lei, scos
09 Apr, 2024 09:41
ZIUA de Constanta
1267
Marime text
- Contractul privind „Serviciul de salvare acvatică – salvamar și prim ajutor pe plajele din orașul Năvodari pentru sezonul estival 2024" are o valoare de 3.700.210 lei.
- Ofertanții vor depune ofertele până pe data de 16.04.2023, ora 15.00.
- Participanții la această licitație vor depune o garanție de participare în valoare de 35.000 lei.
Primăria Năvodari organizează în data de 16.04.2023, ora 15.00, o procedură simplificată proprie privind atribuirea contractului având ca obiect „Serviciul de salvare acvatică – salvamar și prim ajutor pe plajele din orașul Năvodari pentru sezonul estival 2024". Valoarea estimată a contractului care va avea o durată de 5 luni este de 3.700.210 lei.
În temeiul contractului, prestatorul va asigura:
- echipament specific pentru personal salvamar (echipament): uniforme,
- 40 de stații radio cu husă;
- toate dotările specifice ale postului de observare (foișorului),
- dotări pe fiecare caiac și recondiționare caiac,
- veste salvare, colaci salvare, padele, planșe și altele conform prevederilor legale,
- ambarcațiunile cu motor - 8 skijet-uri (din care 5 în proprietatea UAT Năvodari estimat la data prestării), 3 atv-uri (din care 2 în proprietatea UAT Năvodari estimat la data prestarii), 1 barcă cu motor,
- se va asigura inclusiv combustibil pentru o funcționare de 153 de zile x 7 ore/zi x 6 litri / ora consum mediu.
Prestatorul va asigura, după încheierea contractului, pentru prestarea corespunzătoare a serviciului, următoarele dotări:
-asigurare steaguri, pavilioane, catarge, panouri afișaj;
- pavilion "plajă supravegheată" - minim 22 bucăți;
- pavilion "inotul recomandat numai înotătorilor experimentați" - minim 22 bucăți;
- pavilion "intrarea în apă interzisă" - minim 22 bucăți;
- placa indicatoare "permis înotul" - minim 22 bucăți;
- placa indicatoare "interzis inotul" - minim 22 bucăți;
- placa "post salvare" - minim 22 bucăți;
- panouri cu "reguli pentru evitarea înecului" - minim 22 bucăți;
- balize cu lest - minim 280 bucăți;
- colaci de salvare - minim 22 bucăți;
- veste de salvare - minim 44 bucăți;
- ancoră pentru barcă cu saulă - minim 2 bucăți;
- fluier cu saulă - minim 75 bucăți;
- planșe individuală - minim 75 bucăți;
- trusă de prim ajutor pentru înec - minim 22 bucăți; (se vor asigura de către achizitor),
- trusă pentru reparat barcă - minim 4 bucpți;
- trusă pentru reparat motorul - minim 2 bucăți;
- labe, vizor și tub pentru înot - minim 75 bucăți.
- șalupe cu motor sau bărci de salvare cu motor (se vor asigura de către prestator și nu vor intra în proprietatea UAT Oraș Navodari la încheierea prestarii serviciului) - minim 2 bucăți.
Pe lângă acestea UAT Orașul Năvodari va pune la dispoziția prestatorului:
- 1 barca de salvare cu motor sau șalupă cu motor;
- balize, languri pentru ancorarea acestora;
-1 (un) ATV; 3 (trei) ski-jeturi;
Pe lângă acestea UAT Orașul Năvodari va pune la dispoziția prestatorului încă 5 ski-jet-uri);
- asigurare de minim 22 de caiace;
- dotări pe fiecare caiac - padele, planse și altele;
- consumurile de combustibil de orice natură – ambarcațiuni, ATV-uri se asigura de către prestator în cadrul contractului.
Programul de lucru al posturilor de salvare și al ambarcațiunilor va fi zilnic, între orele 08.00 – 19.00 în intervalul 01.05.2024 – 15.07.2024 și 15.08.2024 – 30.09.2024, iar în intervalul 15.07.2024 – 15.08.2024 de la 08.00–20.00.
Plata serviciilor se va face bilunar exclusiv după prezentarea unui raport asupra serviciilor prestate și a situației de plată care să cuprindă toate și orice costuri efectuate de prestator.
Regulamentul de funcționare al serviciului de salvamar și al punctelor de prim ajutor pe plajele din stațiunea Mamaia Nord / Năvodari astfel cum acesta a fost aprobat prin Hotărârea Consiliului Local Năvodari, prestatorul urmând să asigure:
- 1 persoană (coordonator serviciu salvamar),
- 4 persoane responsabil zonali,
- 2 persoană angajate la 2 baze nautice,
- 3 persoane posturi de salvare x 22 posturi (66 persoane),
- 2 asistenti medicali x 2 puncte de prim-ajutor (4 persoane).
- Total 77 de persoane. Perioada de prestare 01.05.2024 –30.09.2024.
Participanții la această licitație vor depune o garanție de participare în valoare de 35.000 lei.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Primăria Eforie caută salvamari. Contractul în valoare de peste 3,6 milioane de lei, scos la licitație (DOCUMENTE)
Cumpărări directe Constanța: Primăria Eforie a atribuit, în două zile, 15 contracte în valoare de peste 800.000 lei (DOCUMENTE)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii