Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
07:18 30 01 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Primăria Techirghiol deleagă pentru cinci ani serviciul de gestionare al câinilor fără stăpân (DOCUMENT)

ro

28 Jan, 2025 17:00 448 Marime text
  • Valoarea totală estimată a contrcactului de delegare este de 900.000 lei/ (180.000 lei fara TVA/an) pentru un număr estimat de 900 câini fără stăpân/5 ani (cca.180 caini/an), conform estimării costurilor din Studiul de Oportunitate și Regulamentul Serviciului de Gestionare a Câinilor fără stapan, aprobate prin HCL nr.202/18.12.2024
  • Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 20.02.2025 ora 16:00 în SEAP
 
 
 
 
 
Primăria orașului Techirghiol pregătește delegarea prin concesiune a serviciului public pentru gestionarea câinilor fără stăpân pentru 5 ani.

Gestionarea câinilor fără stăpân presupune următoarele operațiuni: Capturarea câinilor prin metode specifice; Transportul câinilor în adăpost; Examinarea clinică și înregistrarea câinilor în registrul special; Vaccinare cu antirabic, deparazitare internă/externă, identificare; Adăpostire, îngriire și hrănirea câinilor pe o perioadă de 14 zile lucrătoare (21 zile calendaristice); Eutanasiere; Neutralizare și Revendicare/adopție la cererea populație.

Valoarea totală estimată a contrcactului de delegare este de 900.000 lei/ (180.000 lei fara TVA/an) pentru un număr estimat de 900 câini fără stăpân/5 ani (cca.180 caini/an), conform estimării costurilor din Studiul de Oportunitate și Regulamentul Serviciului de Gestionare a Câinilor fără stapan, aprobate prin HCL nr.202/18.12.2024.
 
Numele persoanelor care detin funcții de decizie în cadrul autorității contractante sunt: Primar – Soceanu Iulian Constantin; Viceprimar și Președintele Comisiei de evaluare – Zisu Florin; secretar oraș - Paroșanu Niculina ; consilier Achiziții Publice – Mălai Nicoleta Elena; Inspector contracte de delegare SPGC – Apostol Emilia; șef Serviciu Financiar – Contabil – Văleanu Viorel; inspector Financiar-Contabil – Enache Mărioara; inspector Financiar-Contabil – Cebotari Ionela; consilier juridic – Dobre Monica Adina; Consiliul local - Abdula Edvin, Abdula Ersan, Berbeacă Niculae, Băbănică Doina Marinela, Ceară Dumitru-Paul, Ismail Aitul, Ismail Temugin, Popa Radu Cristian, Pucichi Dănuț, Slincu Adriana și Stan Viorel-Adrian.

Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 20.02.2025 ora 16:00 în SEAP.


 
PRECIZĂRI:

Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

 Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
 
Citește și:


Primăria Constanţa a demarat licitaţiile privind amenajarea adăpostului pentru câinii fără stăpân. Contractul cu Green Life Recycling expiră anul viitor
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii