Primăria Tulcea cumpără cartușe pentru imprimante și copiatoare. Valoarea achiziției (DOCUMENT)
Primăria Tulcea cumpără cartușe pentru imprimante și copiatoare. Valoarea achiziției (DOCUMENT)
17 May, 2022 15:14
ZIUA de Constanta
1273
Marime text
Primăria Municipiului Tulcea a încheiat un acord cadru pentru furnizare cartușe pentru imprimante și copiatoare.
Potrivit Licitație publica.ro, denumirea completă a proiectului atribuit este „CARTUȘE PENTRU IMPRIMANTE ȘI COPIATOARE“.
Societatea care se va ocupa de furnizarea de cartușe pentru imprimante și copiatoare pentru Primăria Municipiului Tulcea este Mida Soft Business SRL.
Atribuirea a avut loc în data de 09.05.2022.
Descrierea contractului
Contractul de furnizare atribuit în baza prezentei proceduri are ca obiect achiziția publică de produse – cartușe pentru imprimante și copiatoare necesare pentru asigurarea funcționării permanente a autorității contractante.
Termenul limită până la care operatorii economici pot solicita clarificări sau informații suplimentare în legatură cu documentația de atribuire este de 7 (șapte) zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractantă va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări cu 4 (patru) zile înainte de termenul limită stabilit în Anunțul de participare pentru depunerea ofertelor.
Oferta trebuie transmisă exclusiv prin mijloace electronice în SEAP.
Orice Operator Economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare cu privire la Documentația de atribuire până la termenul limită mai sus menționat.
Solicitările de clarificări primite de către Autoritatea Contractantă după termenul limită specificat nu vor fi luate în considerare. Ofertanții sunt instruiți să rețină că, în conformitate cu dispozițiile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și cu prevederile art. 27 alin. (1) – (3) din H.G. nr. 395/2016, Autoritatea Contractantă Municipiul Tulcea a stabilit un singur termen-limită în care va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare.
Autoritatea Contractantă va publica în SEAP la adresa www.e-licitatie.ro răspunsurile la solicitările de clarificări primite, fără a menționa numele solicitantului, la Secțiunea Listă clarificări, notificări și decizii.
Valoarea totala a achizitiei (fara TVA): 122867.79 RON
Despre firma câștigătoare, Mida Soft Business SRL
Mida Soft Business este o societate înființată în anul 2003 în București, sector 6 și are ca activitate principală comerţ cu ridicata al calculatoarelor, echipamentelor periferice şi software-ului.
Potrivit confidas.ro, asociați societății sunt Dumitru Daniel Moruz și Florentina Moruz. Dumitru Daniel Moruz este și administratorul firmei și mai deține calitatea de asociat în firmele Bring Solutions SRL și Momentum Automotive SRL. Societatea are un singur punct de lucru în București, sector 5.
Compania MIDA SOFT BUSINESS SRL a încheiat 13588 contracte de achiziții publice in valoare totală de 188.353.545,07 lei. Printre autoritățile contractante se numără Casa Județeană de Pensii Constanța, APIA-județul Constanța și Universitatea „Ovidius”.
Pe anul fiscal 2020, firma a raportat o cifră de afaceri de 58.751.008 lei, un profit net de 1.918.699 lei și un număr de 42 de salariați.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.
În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de atribuire a contractului, de pe licitatiapublica.ro.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii