Proiect de promovare a exporturilor romanesti, la CCINA
Proiect de promovare a exporturilor romanesti, la CCINAÎn contextul crizei economice mondiale, reorientarea către Orientul Mijlociu şi Asia, găsirea de noi pieţe poate fi o soluţie pentru dezvoltarea companiilor româneşti. „Din păcate, sunt pieţe pe care le-am ignorat până acum, precum piaţa asiatică, latină, arabă şi altele. Am observat că sunt ţări care nu resimt criza economică aşa cum o resimţim noi. Această oportunitate de parteneriat cu Africa de Sud este un avantaj foarte mare de a ne reorienta economic", a declarat Mihai Daraban, directorul CCINA Constanţa.
Camera de Comerţ şi Industrie a Municipiului Bucureşti şi-a propus deschiderea unui birou de reprezentanţă în Emiratul Sharjah, care să deservească întreaga zonă a Golfului, ţinând seama de necesitatea consolidării, dezvoltării si diversificării în continuare a relaţiilor României cu ţări din afara Uniunii Europene.
Pentru susţinerea eforturilor de promovare a ofertei româneşti pe
această
piaţă, deschiderea reprezentanţei va fi dublată de inaugurarea unei
expoziţii
permanente de produse ale companiilor din România.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp