RAEDPP Constanţa caută firmă de pază pentru obiectivele aflate în administrarea sa
RAEDPP Constanţa caută firmă de pază pentru obiectivele aflate în administrarea sa
13 Jun, 2018 00:00
ZIUA de Constanta
2488
Marime text
Regia Autonomă Exploatarea Domeniului Public şi Privat Constanţa anunţă organizarea şi desfăşurarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului de prestări servicii de pază şi protecţie a sediilor RAEDPP Constanţa şi a obiectivelor de interes local aflate în administrarea sa. Valoarea estimată a contractului este de 702.231,64 de lei.
Ofertele vor fi depuse până pe data de 18.06.2018, ora 10.00, acestea urmând să fie deschise pe data de 18.06.2018, ora 11.00.
Contractul presupune acordarea serviciilor de pază şi protecţie pentru o perioadă de maximum şase luni calendaristice, motivat de finalizarea procedurii ce face obiectul anunţului de participare simplificat nr. 13634/27.11.2017, întocmit in conformitate cu normele procedurale interne pentru achiziţia serviciilor sociale şi a serviciilor specifice prevăzute în anexa 2 din Legea nr. 98/2016.
Serviciile de pază şi protecţie vor fi prestate în municipiul Constanţa la următoarele obiective: sediul RAEDPP Constanţa, sediul DPTO - Constanţa, Piaţa Griviţei, parcul de distracţii „Ţara Piticilor“ din parcul Tăbăcărie, parcul de distracţii „Ţara Piticilor“ de pe bulevardul I.C. Brătianu, parcul de distracţii „Ţara Piticilor“ de pe aleea Nalbei, Pista de Rolleri, Skateri, Biciclişti şi Funcţiuni Conexe din parcul Tăbăcărie, Campusul Social Henri Coandă.
Persoanele cu funcţie de decizie în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: Puşcasu Georgiana - membru Consiliu de Administraţie, Moţăţăianu Iulia-Mădălina - director general, Bobe Lăcrămioara-Carmen - director Direcţia Economică, Diamandescu Caterina - director Direcţia Juridică, Tudorache Nicolae Gheorghe - director Direcţia Tehnică, Cristescu Liliana - şef Serviciul Tehnic-Aprovizionare, Pufleanu Liliana - Sef Birou Achiziţii Publice, Dobrin Iuliana - şef Serviciul Financiar-Contabil, Casian Cristina - şef Biroul Contabilitate.
Ofertanţii vor prezenta cifra de afaceri medie globală pe ultimii trei ani. Valoarea minimă impusă pentru cifra de afaceri medie globală pe ultimii trei ani trebuie să fie peste 1.404.000 de lei. Ei vor mai depune lista principalelor servicii similare de pază şi protecţie prestate şi duse la bun sfârşit în ultimii trei ani de la data-limită de depunere a ofertei, conţinând valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi. Din listă trebuie să reiasă că ofertantul a efectuat unul sau două contracte în valoare cumulată de cel puţin 702.000,00 de lei fără TVA.
Ofertele vor fi depuse până pe data de 18.06.2018, ora 10.00, acestea urmând să fie deschise pe data de 18.06.2018, ora 11.00.
Contractul presupune acordarea serviciilor de pază şi protecţie pentru o perioadă de maximum şase luni calendaristice, motivat de finalizarea procedurii ce face obiectul anunţului de participare simplificat nr. 13634/27.11.2017, întocmit in conformitate cu normele procedurale interne pentru achiziţia serviciilor sociale şi a serviciilor specifice prevăzute în anexa 2 din Legea nr. 98/2016.
Serviciile de pază şi protecţie vor fi prestate în municipiul Constanţa la următoarele obiective: sediul RAEDPP Constanţa, sediul DPTO - Constanţa, Piaţa Griviţei, parcul de distracţii „Ţara Piticilor“ din parcul Tăbăcărie, parcul de distracţii „Ţara Piticilor“ de pe bulevardul I.C. Brătianu, parcul de distracţii „Ţara Piticilor“ de pe aleea Nalbei, Pista de Rolleri, Skateri, Biciclişti şi Funcţiuni Conexe din parcul Tăbăcărie, Campusul Social Henri Coandă.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele cu funcţie de decizie în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: Puşcasu Georgiana - membru Consiliu de Administraţie, Moţăţăianu Iulia-Mădălina - director general, Bobe Lăcrămioara-Carmen - director Direcţia Economică, Diamandescu Caterina - director Direcţia Juridică, Tudorache Nicolae Gheorghe - director Direcţia Tehnică, Cristescu Liliana - şef Serviciul Tehnic-Aprovizionare, Pufleanu Liliana - Sef Birou Achiziţii Publice, Dobrin Iuliana - şef Serviciul Financiar-Contabil, Casian Cristina - şef Biroul Contabilitate.
Condiţii pentru ofertanţi
Ofertanţii vor prezenta cifra de afaceri medie globală pe ultimii trei ani. Valoarea minimă impusă pentru cifra de afaceri medie globală pe ultimii trei ani trebuie să fie peste 1.404.000 de lei. Ei vor mai depune lista principalelor servicii similare de pază şi protecţie prestate şi duse la bun sfârşit în ultimii trei ani de la data-limită de depunere a ofertei, conţinând valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi. Din listă trebuie să reiasă că ofertantul a efectuat unul sau două contracte în valoare cumulată de cel puţin 702.000,00 de lei fără TVA.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii