RAEDPP Constanţa organizează licitaţie pentru întreţinerea clădirilor, a pieţelor şi a parcurilor de distracţie (document)
RAEDPP Constanţa organizează licitaţie pentru întreţinerea clădirilor, a pieţelor şi a parcurilor de distracţie
02 Mar, 2018 00:00
ZIUA de Constanta
1947
Marime text
Regia Autonomă Exploatarea Domeniului Public şi Privat (RAEDPP) Constanţa anunţă organizarea şi desfăşurarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Servicii de curăţenie, igienă şi întreţinere curentă a clădirilor, a platourilor pieţelor, a aleilor pietonale din parcurile de distracţie“, în valoare de 1.796.528,16 lei fără TVA.
Agenţii economici pot depune ofertele de participare până pe data de 30.04.2018, ora 18.00, urmând ca acestea să fie deschise pe data de 4.07.2018. Cuantumul garanţiei de participare este de 17.500 de lei, iar perioada de valabilitate a garanţiei de participare va fi cel puţin egală cu perioada de valabilitate a ofertei, şi anume 90 de zile de la data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor.
Potrivit anunţului de participare, publicat pe licitatiapublica.ro, se va încheia un acord-cadru cu un singur agent economic pe o durată de 24 de luni. Contractul presupune realizarea serviciilor de curăţenie, igienă şi întreţinere curentă în spaţii aflate în administrarea RAEDPP Constanţa. Serviciile vor fi prestate în municipiul Constanţa la următoarele obiective: Piaţa Brotăcei, strada Adamclisi; Piaţa Tomis Nord, strada Cişmelei; Piaţa Tic-Tac, strada Cişmelei; Piaţa Tomis III, strada Soveja; Piaţa I.L. Caragiale, strada I.L. Caragiale; Bazar Eliberării, strada Eliberării/strada I.L. Caragiale; Piaţa Griviţei, strada Mihăileanu; Piaţa Pescăruş, strada Pescăruş; Piaţa Unirii, strada Răscoala din 1907 nr. 7A; sediu Direcţia Pieţe, Târguri şi Oboare, strada Răscoala din 1907 nr. 4; sediu RAEDPP, bulevardul Tomis nr. 101; sediul arhivei RAEDPP din localitatea Constanţa, bulevardul Dezrobirii nr. 118, bl. IS 5, parter; campus social „Henri Coandă“, strada Ştefăniţă Vodă; parc de distracţii „Ţara piticilor“, bulevardul Lăpuşneanu - parcul Tăbăcărie; Parc de distracţii - pistă rolleri, skateri, biciclişti Gravity Park, strada Soveja - parc Tăbăcărie; parc de distracţii „Ţara Piticilor“, bulevardul I.C. Brătianu / strada Cumpenei; parc de distracţii „Ţara Piticilor“ şi terenul de sport situate pe aleea Nalbei.
Suprafaţa totală estimată prevăzută în acordul-cadru, pentru cele 24 de luni, este suma suprafeţelor celor două contracte subsecvente şi este cuprinsă între 60.400,00 mp şi 60.597,80 mp. Suprafaţa totală a unui contract subsecvent este cuprinsă între 30.200 şi 30.298,19 metri pătraţi. Suprafaţa totală estimată a acordului-cadru, pentru cele 24 de luni, este suma suprafeţelor celor două contracte subsecvente şi este cuprinsă între 60.400 mp şi 60.597,8 mp.
Persoanele cu funcţie de decizie responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: Tănase Ovidiu-Cristian - preşedinte Consiliu de Administraţie, Ionescu Sorin-Lucian - membru Consiliu de Administraţie, Puscaşu Georgiana - membru Consiliu de Administraţie, Moţăţăianu Iulia-Madalina - director general, Bobe Lăcrămioara-Carmen - director Direcţia Economică, Diamandescu Caterina - director Direcţia Juridică, Ciobanu Ion - director Direcţia Pieţe, Târguri şi Oboare, Laurenţiu Florin Enceanu - şef Serviciu
Administrativ, Negru Viorel - şef Birou Tehnic, Radu George Cristian - şef Birou Achiziţii Publice, Dobrin Iuliana - şef Serviciu Financiar-Contabil, Casian Cristina - şef Birou Contabilitate, Preoteasa Mircea - funcţionar administrativ.
Societăţile participante la această procedură publică vor demonstra că au înregistrat o cifră de afaceri medie anuală pentru anii 2014, 2015 şi 2016 de
de minimum 1.700.000 de lei. De asemenea, ofertanţii vor face dovada că au prestat, în ultimii trei ani calculaţi până la data-limită de depunere a ofertelor, servicii similare în valoare cumulată de cel puţin 890.000 de lei fără TVA.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Agenţii economici pot depune ofertele de participare până pe data de 30.04.2018, ora 18.00, urmând ca acestea să fie deschise pe data de 4.07.2018. Cuantumul garanţiei de participare este de 17.500 de lei, iar perioada de valabilitate a garanţiei de participare va fi cel puţin egală cu perioada de valabilitate a ofertei, şi anume 90 de zile de la data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor.
Potrivit anunţului de participare, publicat pe licitatiapublica.ro, se va încheia un acord-cadru cu un singur agent economic pe o durată de 24 de luni. Contractul presupune realizarea serviciilor de curăţenie, igienă şi întreţinere curentă în spaţii aflate în administrarea RAEDPP Constanţa. Serviciile vor fi prestate în municipiul Constanţa la următoarele obiective: Piaţa Brotăcei, strada Adamclisi; Piaţa Tomis Nord, strada Cişmelei; Piaţa Tic-Tac, strada Cişmelei; Piaţa Tomis III, strada Soveja; Piaţa I.L. Caragiale, strada I.L. Caragiale; Bazar Eliberării, strada Eliberării/strada I.L. Caragiale; Piaţa Griviţei, strada Mihăileanu; Piaţa Pescăruş, strada Pescăruş; Piaţa Unirii, strada Răscoala din 1907 nr. 7A; sediu Direcţia Pieţe, Târguri şi Oboare, strada Răscoala din 1907 nr. 4; sediu RAEDPP, bulevardul Tomis nr. 101; sediul arhivei RAEDPP din localitatea Constanţa, bulevardul Dezrobirii nr. 118, bl. IS 5, parter; campus social „Henri Coandă“, strada Ştefăniţă Vodă; parc de distracţii „Ţara piticilor“, bulevardul Lăpuşneanu - parcul Tăbăcărie; Parc de distracţii - pistă rolleri, skateri, biciclişti Gravity Park, strada Soveja - parc Tăbăcărie; parc de distracţii „Ţara Piticilor“, bulevardul I.C. Brătianu / strada Cumpenei; parc de distracţii „Ţara Piticilor“ şi terenul de sport situate pe aleea Nalbei.
Suprafaţa totală estimată prevăzută în acordul-cadru, pentru cele 24 de luni, este suma suprafeţelor celor două contracte subsecvente şi este cuprinsă între 60.400,00 mp şi 60.597,80 mp. Suprafaţa totală a unui contract subsecvent este cuprinsă între 30.200 şi 30.298,19 metri pătraţi. Suprafaţa totală estimată a acordului-cadru, pentru cele 24 de luni, este suma suprafeţelor celor două contracte subsecvente şi este cuprinsă între 60.400 mp şi 60.597,8 mp.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele cu funcţie de decizie responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: Tănase Ovidiu-Cristian - preşedinte Consiliu de Administraţie, Ionescu Sorin-Lucian - membru Consiliu de Administraţie, Puscaşu Georgiana - membru Consiliu de Administraţie, Moţăţăianu Iulia-Madalina - director general, Bobe Lăcrămioara-Carmen - director Direcţia Economică, Diamandescu Caterina - director Direcţia Juridică, Ciobanu Ion - director Direcţia Pieţe, Târguri şi Oboare, Laurenţiu Florin Enceanu - şef Serviciu
Administrativ, Negru Viorel - şef Birou Tehnic, Radu George Cristian - şef Birou Achiziţii Publice, Dobrin Iuliana - şef Serviciu Financiar-Contabil, Casian Cristina - şef Birou Contabilitate, Preoteasa Mircea - funcţionar administrativ.
Condiţii pentru ofertanţi
Societăţile participante la această procedură publică vor demonstra că au înregistrat o cifră de afaceri medie anuală pentru anii 2014, 2015 şi 2016 de
de minimum 1.700.000 de lei. De asemenea, ofertanţii vor face dovada că au prestat, în ultimii trei ani calculaţi până la data-limită de depunere a ofertelor, servicii similare în valoare cumulată de cel puţin 890.000 de lei fără TVA.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii