RAJA Constanța Consumatorii din Lazu, Agigea și Eforie Nord rămân fără apă la robinete
RAJA Constanța: Consumatorii din Lazu, Agigea și Eforie Nord rămân fără apă la robinete
12 May, 2024 21:31
ZIUA de Constanta
1354
Marime text
La nivelul sistemului de distribuție apă potabilă din județul Constanța se vor executa lucrări de racordare a noilor conducte la rețeaua existentă în localitățile Lazu, Agigea, Techirghiol și Eforie Nord. Pentru realizarea acestor operațiuni, RAJA SA va întrerupe furnizarea apei potabile timp de 38 de ore, în perioada 14 mai 2024, ora 00.00 - 15 mai 2024, ora 14.00, transmite un comunicat din partea RAJA SA.
Vor fi afectați de lipsa apei consumatorii din localitățile Lazu, Agigea și Eforie Nord.
Investiția face parte din CL8 - „Reabilitare conductă magistrală în Eforie Nord, reabilitarea și extinderea rețelelor de distribuție și de canalizare precum și a conductelor de refulare din localitățile Eforie Nord, Agigea și Techirghiol, județul Constanța” în valoare de aproximativ 32 milioane lei și CL41 - „Surse de apă, rezervoare, stație de pompare, stație de clorare, reabilitare Gospodărie de Apă Eforie Nord, stație de clorare și instalare grup de pompare pentru localitatea Agigea. Reabilitare conducte de aducțiune GA Constanța-Sud-Lazu-Agigea-GA Eforie Nord. Reabilitare conducte de aducțiune GA Eforie Nord-Agigea” în valoare de aproximativ 77 milioane lei, derulate prin Programul Operațional Infrastructură Mare (POIM).
În vederea reducerii timpului de execuție a intervenției, ținând cont de complexitatea lucrărilor, echipele RAJA au demarat în urmă cu peste două săptămâni activitățile pregătitoare, astfel încât totul să se desfășoare în timp operativ.
„Ne cerem scuze pentru disconfortul creat abonaților, pe care îi asigurăm că echipele constructorului vor face tot posibilul pentru finalizarea lucrărilor și reluarea furnizării apei potabile în cel mai scurt timp.
Totodată, rugăm toți utilizatorii afectați de aceste intervenții să își asigure rezerva minimă de apă pentru consum și uz casnic în perioada în care va fi sistată alimentarea cu apă. Reluarea furnizării se va realiza gradual, în fiecare zonă afectată.
Având în vedere lungimea instalației, a diametrului acesteia, dar și a debitului de apă, reluarea furnizării apei potabile se va realiza în mod progresiv în fiecare zonă afectată, pe măsură ce sistemul va intra în presiune și în funcție de topografia rețelei.
Amintim consumatorilor că investițiile pentru modernizarea și dezvoltarea sistemelor de alimentare cu apă potabilă sunt efectuate în beneficiul lor pe termen lung și vizează asigurarea unor servicii ireproșabile și implicit creșterea calității vieții. Prin implementarea acestora se realizează îmbunătățirea capacității de transport și de distribuție a apei potabile, asigurarea debitului de alimentare și a calității apei, reducerea pierderilor în rețeaua de distribuție, siguranța și continuitatea furnizării serviciilor”, a încheiat sursa citată.
Citește și:
RAJA ConstanțaConsumatorii din stațiunile Neptun și Olimp, fără apă la robinete
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii