RAJA desfășoară majoritatea activităților de lucru cu publicul în sistem on-line si telefonic
RAJA desfășoară majoritatea activităților de lucru cu publicul în sistem on-line si telefonicAvând în vedere că, începând cu data de 17 martie 2020, relația directă cu publicul a fost suspendată pentru o perioadă nedeterminată, reamintim abonaților RAJA variantele electronice sau telefonice la care pot apela pentru diferite operațiuni și asistență specifică:
Contracte: serviciul.contracte@rajac.ro;
tel. - 0241/486.516 - Particulari / Asociații de Proprietari
- 0241/486.538, 481.217 – Agenți Economici:
Facturare: serviciul.facturare@rajac.ro; tel. 0241/481.208
Direcția Comercială: directia.comerciala@rajac.ro
Avize Constanța: avize@rajac.ro; tel. 0241 481 487 / 0241 481 223
Relații clienți: serviciul.relatiiclienti@rajac.ro; tel. - 0241.924, tastele 4/5/6
- Centrul Zonal Constanța – czconstanta@rajac.ro
- Centrul Zonal Vest – czvest@rajac.ro
- Centrul Zonal Nord – cznord@rajac.ro
- Centrul Zonal Mangalia – czmangalia@rajac.ro
- Centrul Zonal Interjudețean – czinterjudetean@rajac.ro
- Centrul Zonal Buftea – czbuftea@rajac.ro
- Centrul Zonal Predeal – czpredeal@rajac.ro
- Centrul Zonal Onești – czonesti@rajac.ro
Numărul de Call Center 0241.924 precum și Contul de client on-line rămân în continuare operaționale 24 de ore din 24, 7 zile din 7.
Casieriile RAJA, au program normal de lucru cu publicul însă, facem apel încă o dată către toți clienții societății să evite aglomerația și să respecte distanța între persoane de cel puțin 1,5 m.
Încurajăm clienții să utilizeze metodele de plată on-line a facturilor, prin intermediul contului de client RAJA, dar și prin transfer bancar, direct debit, Pay-Point, Payzone, Westaco, în incinta magazinelor „La doi Pași” și la unitățile bancare, a transmis RAJA SA.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp