RAJA, despre situația din județul Constanța
RAJA, despre situația din județul Constanța
03 Aug, 2019 20:31
ZIUA de Constanta
1583
Marime text
În urma ploilor abundente ce au depășit cu mult debitele de preluare ale sistemului de canalizare din județul Constanța, într-un interval scurt de timp, la dispeceratul societăţii RAJA SA s-au înregistrat 9 reclamații în Constanța, zona Tomis Nord, și zona Butoaie din Stațiunea Mamaia și 3 reclamații din Eforie Nord.
Echipele de intervenție ale RAJA, echipate cu vidanje, wome și pompe de mare putere, răspund în prezent la toate solicitarile primite la dispeceratul societății, intervenind pentru scoaterea apei din subsoluri și pentru degajarea carosabilului.
De asemenea, în urmă cu puțin timp a revenit tensiunea la Stația de tratare și pompare Palas Constanța, urmând ca în aproximativ o oră, abonații afectați, să aibă din nou apă la robinete în parametrii normali.
Echipele RAJA vor face tot posibilul să asigure furnizarea apei la parametrii optimi atât timp cât nu vor mai apărea fluctuații sau întreruperi în alimentarea cu energie electrică.
„Facem un apel catre toţi abonatii care înregistreaza probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă și canalizare, pentru remedierea acestor situatii într-un timp cât mai scurt, să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratul societății la numarul de telefon 0241.924”, transmite RAJA SA.
Echipele de intervenție ale RAJA, echipate cu vidanje, wome și pompe de mare putere, răspund în prezent la toate solicitarile primite la dispeceratul societății, intervenind pentru scoaterea apei din subsoluri și pentru degajarea carosabilului.
De asemenea, în urmă cu puțin timp a revenit tensiunea la Stația de tratare și pompare Palas Constanța, urmând ca în aproximativ o oră, abonații afectați, să aibă din nou apă la robinete în parametrii normali.
Echipele RAJA vor face tot posibilul să asigure furnizarea apei la parametrii optimi atât timp cât nu vor mai apărea fluctuații sau întreruperi în alimentarea cu energie electrică.
„Facem un apel catre toţi abonatii care înregistreaza probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă și canalizare, pentru remedierea acestor situatii într-un timp cât mai scurt, să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratul societății la numarul de telefon 0241.924”, transmite RAJA SA.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii