RAJDP Constanța închiriază mașină pentru marcaje rutiere
RAJDP Constanța închiriază mașină pentru marcaje rutiere
02 Oct, 2020 00:00
ZIUA de Constanta
2425
Marime text
- RAJDP Constanța închiriază mașină pentru marcaje rutiere, cu operator utilaj inclus.
Regia Autonomă Județeană de Drumuri și Poduri organizează licitație publică pentru închirierea unei mașini pentru marcaje rutiere, inclusiv operator utilaj, combustibil utilaj, personal auxiliar pentru execuție premarcaj și semnalizare lucrare și mașină de însoțire cu platforma de deplasare utilaj.
Valoarea estimată a contractului este de 130.000 lei.
Descrierea contractului
Inchiriere masina pentru marcaje, inclusiv operator utilaj, combustibil utilaj, personal auxiliar pentru executie premarcaj si semnalizare lucrare si masina de insotire cu platforma de deplasare utilaj in vederea executiei marcajelor rutiere – longitudinale (de separare a benzilor) si transversale (treceri de pietoni) pe durmurile aflate in administrarea RAJDP Constanta - suprafata totala: 13.000 mp.
Nota 1 Ofertantii vor lua in calcul la stabilirea valorii ofertei, toate cheltuielile incluzand: operator utilaj; combustibil utilaj; personal auxiliar pentru executie premarcaj si semnalizare lucrare; masina de insotire cu platforma de deplasare utilaj.
Nota 2 Materialele necesare realizarii marcajelor rutiere (vopsea, microbile, diluant) vor fi achizitionate si puse la dispozitie de beneficiar.
Nota 3 Beneficiarul isi rezerva dreptul de a renunta la prezenta achizitie in cazul in care achizitia materialelor (vopsea, microbile, diluant) nu se finalizeaza in timp util si/ sau conditiile meteorologice nu mai permit realizarea lucrarilor.
Conform cerinte documentie de atribuire anexata.
Executia marcajelor se va realiza pe baza de comanda/ comenzi pentru fiecare sector/ tronson de drum judetean sau comunal, conform necesitatilor comunicate de catre reprezentatii Sectiilor din cadrul RAJDP Constanta.
Achizitorul va efectua plata serviciilor prestate, in termen de 30 de zile de la data inregistrarii facturilor fiscal la sediul RAJDP Constanta.
Prețul cel mai scăzut - stabilirea ofertei castigatoare se realizeaza numai prin compararea preturilor prezentate in cadrul ofertelor admisibile, fara sa fie cuantificate alte elemente de natura tehnica sau alte avantaje care rezulta din modul de indeplinire a contractului de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire.
In cazul in care comisia de evaluare constata ca doua sau mai multe oferte admisibile au preturi egale, autoritatea contractanta va transmite o solicitare de clarificare referitoare la depunerea unor noi propuneri financiare imbunatatite,caz in care contractul va fi atribuit ofertantului care are pretul cel mai scazut. In cazul pastrarii egalitatii si dupa solicitarile de clarificari referitoare la depunerea unor noi propuneri financiare imbunatatite, procedura se anuleaza.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 05.10.2020, ora 12:00.
În secţiunea „Documente” puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Citește și:
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii