Reducerile la produse - motorul comerțului online, arată studiile realizate de PromoCodius
Reducerile la produse - motorul comerțului online, arată studiile realizate de PromoCodius
13 Nov, 2023 14:18
ZIUA de Constanta
1249
Marime text
Citește și află care este valoarea medie anuală a reducerilor la marii retaileri, ce produse preferă oamenii să cumpere la reducere și multe alte informații utile.
Cumpărătorii se află în căutarea produselor cu reducere tot timpul anului, iar 60% dintre aceștia nici nu concep să cumpere dacă nu beneficiază de cupoane de reduceri. În timpul anului valoarea medie a discount-urilor cu vouchere de reducere, precum coduri promo Promocodius este cuprinsă între 29% și 36% la retalierii din mediul digital. Aceștia sunt interesați să ofere prețuri promoționale, mai ales că utilizarea acestor cupoane crește vânzările cu 24% peste estimările inițiale.
Care sunt cele mai bune perioade pentru cumpărături la prețuri reduse?
Experții Promocodius recomandă cumpărătorilor din România să urmărească ofertele retailerilor între 15 ianuarie și 15 aprilie pentru discount-urile de iarnă și în perioada 1 august și 15 octombrie pentru reducerile de vară. În aceste perioade, numărul ofertelor avantajoase și a cupoanelor acordate de retailerii din România crește cu 77%, conform Olha Melnik, manager Promocodius din România. În timp ce în România poți cumpăra produse cu coduri de reducere Answear https://promocodius.com/ro/magazine/answear-cod-reducere, în Europa, intervalele de vânzări cu prețuri reduse diferă de la o țară la alta:
· Germania – finalul lunii ianuarie – sfârșitul lunii februarie și sfârșitul lunii iulie – începutul lunii august
· Italia – intervalul 2-5 ianuarie – finalul lunii și începutul lunii iulie – jumătatea lunii august, iar în anumite regiuni până pe 15 septembrie
· Spania – începutul lunii ianuarie – finalul lunii martie și începutul lunii iulie – finalul lunii septembrie
În alte state europene, așa cum este Marea Britanie, reducerile sunt disponibile pe întreaga perioadă a anului, iar în perioada de iarnă, valoarea maximă este atinsă de Boxing Day (26 decembrie). Unele țări, așa cum este Portugalia, stabilește doar un interval limitat de timp pentru reduceri, de exemplu, numai patru luni pe an.
· Germania – finalul lunii ianuarie – sfârșitul lunii februarie și sfârșitul lunii iulie – începutul lunii august
· Italia – intervalul 2-5 ianuarie – finalul lunii și începutul lunii iulie – jumătatea lunii august, iar în anumite regiuni până pe 15 septembrie
· Spania – începutul lunii ianuarie – finalul lunii martie și începutul lunii iulie – finalul lunii septembrie
În alte state europene, așa cum este Marea Britanie, reducerile sunt disponibile pe întreaga perioadă a anului, iar în perioada de iarnă, valoarea maximă este atinsă de Boxing Day (26 decembrie). Unele țări, așa cum este Portugalia, stabilește doar un interval limitat de timp pentru reduceri, de exemplu, numai patru luni pe an.
Care sunt preferințele bărbaților și femeilor la cumpărăturile online?
Femeile își îndreaptă atenția cu preponderență către achiziționarea de produse de îmbrăcăminte, așa cum sunt articolele bazate pe un cupon reducere Mohito https://promocodius.com/ro/magazine/mohito-reduceri, procentul fiind de 46%. De asemenea, în aceeași categorie întră și produsele sportive (încălțăminte, îmbrăcăminte și altele). Bărbații, preferă să își achiziționeze articolele de îmbrăcăminte online într-o proporție de 40%.
Bărbații, în schimb, sunt interesați de cumpărarea de produse electronice, într-o proporție de 39%, femeile fiind atrase de această categorie de articole într-un procent de numai 14%. În timp ce bărbații fac rezervări online într-o proporție de 37%, femeile optează pentru același tip de achiziții într-un procent de 35%.
Printre preferințele de cumpărături în mediul digital ale ambelor categorii se evidențiază bunurile pentru locuință, biletele pentru evenimente, alimentele, cărțile și medicamentele. Un procent de 72% dintre femei preferă să cumpere de la retailerii online, în timp ce doar 68% dintre bărbați au ales acest mod de a-și face cumpărăturile.
PromoCodius este un site fondat în 2016, care are ca obiect principal de activitate colectarea de cupoane și vouchere de reduceri și discounturi pentru retailerii din mediul online. Activează în numeroase state ale lumii, printre care se numără România, Turcia, Cehia, Suedia, Polonia, Danemarca, Mexic, Statele Unite ale Americii, Norvegia, Turcia sau Spania.
Bărbații, în schimb, sunt interesați de cumpărarea de produse electronice, într-o proporție de 39%, femeile fiind atrase de această categorie de articole într-un procent de numai 14%. În timp ce bărbații fac rezervări online într-o proporție de 37%, femeile optează pentru același tip de achiziții într-un procent de 35%.
Printre preferințele de cumpărături în mediul digital ale ambelor categorii se evidențiază bunurile pentru locuință, biletele pentru evenimente, alimentele, cărțile și medicamentele. Un procent de 72% dintre femei preferă să cumpere de la retailerii online, în timp ce doar 68% dintre bărbați au ales acest mod de a-și face cumpărăturile.
PromoCodius este un site fondat în 2016, care are ca obiect principal de activitate colectarea de cupoane și vouchere de reduceri și discounturi pentru retailerii din mediul online. Activează în numeroase state ale lumii, printre care se numără România, Turcia, Cehia, Suedia, Polonia, Danemarca, Mexic, Statele Unite ale Americii, Norvegia, Turcia sau Spania.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii