Regulamentul de administrare și întreținere a spațiilor verzi în municipiului Constanța a fost lansat în consultare publică (DOCUMENTE)
Regulamentul de administrare și întreținere a spațiilor verzi în municipiului Constanța a fost lansat în
01 Sep, 2022 12:02
ZIUA de Constanta
1220
Marime text
Primăria municipiului Constanța aduce la cunoștința publică, în conformitate cu prevederile art. 7 din Legea nr. 52/2003 privind transparenta decizionala in administrația publică proiectul de hotărâre privind aprobarea regulamentului privind administrarea și întreținerea spațiilor verzi, măsuri și reguli specifice pentru protecția mediului în municipiului Constanta
Proiectul de hotărâre poate fi consultat, începând cu data de 31.08.2022 pentru o perioada de 30 de zile lucrătoare, pe site-ul instituției www.primaria-constanta.ro la secțiunea "De interes public-Transparență decizională pe Legea nr. 52/2003- informare și consultare publică".
In temeiul prevederilor art. 7 alin(4) din Legea nr. 52/2003 privind transparenta decizionala in administrația publică, până la data de 30.09.2022 inclusiv, se pot trimite propuneri, sugestii sau opinii cu privire la proiectul de hotărâre supus dezbaterii [publice la Direcția Generală Gestionare Servicii Publice, Direcția Gestionare, îndrumare și Sprijin Comunitar, Serviciul Spații Verzi, pe email la adresa servicii.publice@primaria-constanta.ro , precum și prin poștă la sediul Primăriei municipiului Constanța din str. Ștefan Mihăileanu, nr. 10.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii