Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea activităţilor comerciale şi a serviciilor de piaţa în municipiul Constanţa, în consultare publică
Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea activităţilor comerciale şi a serviciilor de piaţa în
Primăria municipiului Constanţa aduce la cunoştinţa publică, în conformitate cu prevedrile art.7 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, se aduce la cunoştinţă publică:
Proiectul de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea şi desfăşurarea activităţilor comerciale şi a serviciilor de piaţa în municipiul Constanţa.
Proiectul de hotărâre poate fi consultat pentru o perioadă de 10 zile lucrătoare:
- pe site-ul instituţiei noastre www.primaria-constanta.ro, la secţiunea „De interes public – Transparenţă Decizională pe Legea 52/2003 – Informare şi Consultare publică’’;
- pe pagina de facebook www.facebook.com/PrimariaConstanţa sau în secțiunea „documente".
Până la data de 22.06.2023 se pot trimite în scis propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de hotârâre pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea şi desfăşurarea activităţilor comerciale şi a serviciilor de piaţa în municipiul Constanţa supus transparenţei decizionale. Propunerile, sugestiile sau opiniile se vor transmite în scris prin e-mail la adresa agenti.economici@primaria-constanta.ro.
Informaţii suplimentare pot fi obţinute la numărul de telefon 0724/085303, persoană de contact Petcu Doina.
Materialele transmise vor purta menţiunea Recomandare la Proiectului de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea şi desfăşurarea activităţilor comerciale şi a serviciilor de piaţa în municipiul Constanţa.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp