Reparaţia şalupei Cristal goleşte conturile ARSVOM de jumătate de milion de lei (document)
Reparaţia şalupei Cristal goleşte conturile ARSVOM de jumătate de milion de lei (document)
12 Oct, 2016 00:00
ZIUA de Constanta
2589
Marime text
Agenţia Română de Salvare a Vieţii Omeneşti pe Mare scoate la licitaţie contractul „Servicii de reparaţii la şalupa CRISTAL“, în valoare estimată de 500.000 de lei (111.237,18 euro).
Potrivit anunţului de participare nr. 170443/10.10.2016, publicat pe licitaţiapublică.ro, contractul constă în prestarea serviciilor de reparaţii cu andocare, extragere axe şi cârme, lucrări de doc, lucrări diverse la şalupa Cristal, în vederea prezentării şalupei la inspecţie A.N.R.-I.T, conform caietului de sarcini. Societăţile interesate de acest contract pot depune ofertele de până pe data de 14 noiembrie, ora 16.00, urmând ca acestea să fie deschise pe data de 8 decembrie, ora 18.00. Garanţia de participare are o valoare de 10.000 de lei.
Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii sunt:
director general Daniel Manole, Carmen Nina Anghel - şef Serviciu financiar contabilitate, Cozmin Pisică - şef serviciu tehnic, Gabriela Alexandrina Neagu - şef birou investiţii şi achiziţii publice, birou investiţii şi achiziţii publice - ing. Laura Stănescu, consilier juridic Crenguţă Costin, compartiment juridic – consiler juridic Monica Radu, birou investiţii şi achiziţii publice - ing. Emilian George Dan, Serviciul financiar-contabilitate Geta Sava, Simona Mihaela Şerban.
Prestatorul se obligă să presteze serviciile la standardele şi/sau performanţele prezentate în propunerea tehnică. Toate piesele de schimb şi materialele vor fi procurate de prestator şi vor fi evidenţiate în oferta de preţ. În situaţia în care lucrările se execută în afara Portului Constanţa, prestatorul va suporta cheltuielile pentru transportul şalupei din dana de acostare la locul de andocare şi retur, manevrele de intrare/ieşire doc; transportul zilnic al echipajului din oraşul Constanţa la locul de reparaţie şi retur. Echipajul şalupei Cristal este format din 6 persoane. În cazul în care reparaţiile vor fi executate în alte locuri decât în locurile special destinate reparaţiilor, prestatorul are obligaţia să obţină Autorizaţia de reparaţii pentru navele la care aceste lucrări se execută în alte locuri decât în locurile special destinate reparaţiilor conform OMT 1174/15, pentru toată perioada reparaţiilor.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie, organizată Agenţia Română de Salvare a Vieţii Omeneşti pe Mare.
Potrivit anunţului de participare nr. 170443/10.10.2016, publicat pe licitaţiapublică.ro, contractul constă în prestarea serviciilor de reparaţii cu andocare, extragere axe şi cârme, lucrări de doc, lucrări diverse la şalupa Cristal, în vederea prezentării şalupei la inspecţie A.N.R.-I.T, conform caietului de sarcini. Societăţile interesate de acest contract pot depune ofertele de până pe data de 14 noiembrie, ora 16.00, urmând ca acestea să fie deschise pe data de 8 decembrie, ora 18.00. Garanţia de participare are o valoare de 10.000 de lei.
Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii sunt:
director general Daniel Manole, Carmen Nina Anghel - şef Serviciu financiar contabilitate, Cozmin Pisică - şef serviciu tehnic, Gabriela Alexandrina Neagu - şef birou investiţii şi achiziţii publice, birou investiţii şi achiziţii publice - ing. Laura Stănescu, consilier juridic Crenguţă Costin, compartiment juridic – consiler juridic Monica Radu, birou investiţii şi achiziţii publice - ing. Emilian George Dan, Serviciul financiar-contabilitate Geta Sava, Simona Mihaela Şerban.
Prestatorul se obligă să presteze serviciile la standardele şi/sau performanţele prezentate în propunerea tehnică. Toate piesele de schimb şi materialele vor fi procurate de prestator şi vor fi evidenţiate în oferta de preţ. În situaţia în care lucrările se execută în afara Portului Constanţa, prestatorul va suporta cheltuielile pentru transportul şalupei din dana de acostare la locul de andocare şi retur, manevrele de intrare/ieşire doc; transportul zilnic al echipajului din oraşul Constanţa la locul de reparaţie şi retur. Echipajul şalupei Cristal este format din 6 persoane. În cazul în care reparaţiile vor fi executate în alte locuri decât în locurile special destinate reparaţiilor, prestatorul are obligaţia să obţină Autorizaţia de reparaţii pentru navele la care aceste lucrări se execută în alte locuri decât în locurile special destinate reparaţiilor conform OMT 1174/15, pentru toată perioada reparaţiilor.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie, organizată Agenţia Română de Salvare a Vieţii Omeneşti pe Mare.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii