Licitaţie la ARSVOM Reparaţia şalupei de salvare „Opal Sar” costă aproape 300.000 de lei (document)
Licitaţie la ARSVOM: Reparaţia şalupei de salvare „Opal Sar” costă aproape 300.000 de lei (document)
30 Jul, 2015 00:00
ZIUA de Constanta
3401
Marime text
Agenţia Română de Salvare a Vieţii Omeneşti pe Mare (ARSVOM) lansează organizarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Servicii de reparaţii şalupă de salvare Opal Sar“, în valoare estimată de 290.000 de lei.
Aşa cum reiese din anunţul de participare nr. 161556/28.07.2015, publicat pe licitatiapublica.ro, societăţile pot prezenta ofertele până pe data de 17 august, ora 16.00. Acestea vor fi deschise pe data de 10 septembrie, ora 18.00. Cuantumul garanţiei de participare este de 5.800 de lei. Obiectul contractului constă în prestarea serviciilor de reparaţii cu andocare, reparare waterjet-uri, lucrări de doc, lucrări diverse la şalupa de salvare „Opal Sar“, în vederea prezentării la inspecţia ANR-ITC.
Anunţul de participare la licitaţie poate fi vizualizat în ediţia online a cotidianului ZIUA de Constanţa, la secţiunea „Documente”.
Aşa cum reiese din anunţul de participare nr. 161556/28.07.2015, publicat pe licitatiapublica.ro, societăţile pot prezenta ofertele până pe data de 17 august, ora 16.00. Acestea vor fi deschise pe data de 10 septembrie, ora 18.00. Cuantumul garanţiei de participare este de 5.800 de lei. Obiectul contractului constă în prestarea serviciilor de reparaţii cu andocare, reparare waterjet-uri, lucrări de doc, lucrări diverse la şalupa de salvare „Opal Sar“, în vederea prezentării la inspecţia ANR-ITC.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii sunt: director general - Daniel Manole, şef Serviciu Financiar-Contabilitate - Carmen Anghel, şef Serviciu Tehnic - Cosmin Pisică, şef Birou Investiţii şi achiziţii publice - Gabriela Neagu, Birou Investiţii şi achiziţii publice - inginer Laura Stănescu, consilier juridic - Crenguţa Costin şi Monica Radu, Birou Investiţii şi achiziţii publice - ing. Emilian George Dan, Serviciul Financiar-Contabilitate - Geta Sava, Simona Mihaela Şerban.Condiţii pentru ofertanţi
Fiecare operator economic care participă la procedura pentru atribuirea contractului are obligaţia de a prezenta următoarele acte: declaraţie privind eligibilitatea, certificat de participare la licitaţie cu ofertă independentă, declaraţie privind lista principalelor prestări de servicii în ultimii trei ani, declaraţie privind partea/părţile din contract care sunt îndeplinite de subcontractanţi şi specializările acestora, declaraţie privind datele de identificare ale operatorului economic, subcontractantului, terţului susţinător, în conformitate cu prevederile art. 69 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 34/2006.Anunţul de participare la licitaţie poate fi vizualizat în ediţia online a cotidianului ZIUA de Constanţa, la secţiunea „Documente”.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii