Reprezentanţii Kaufland, Lidl, Penny, Selgros şi Metro chemați de ANPC la discuții în urma neregulilor majore constatate
Reprezentanţii Kaufland, Lidl, Penny, Selgros şi Metro chemați de ANPC la discuții în urma neregulilor majore"Discuţia a avut ca temă principală calitatea produselor şi consumatorul român, fiind dezbătute, de asemenea, şi subiecte legate de promoţii şi modul în care sunt ele derulate, de curăţenia în magazine sau raportul comercial dintre marile lanţuri de desfacere cu amănuntul şi consumator", se precizează în comunicatul ANPC.
Preşedintele ANPC le-a solicitat reprezentanţilor marilor magazine prezenţi la discuţie să găsească, în cel mai scurt timp, soluţii concrete de remediere a situaţiilor constatate la verificările din ultima vreme, în scopul creşterii calităţii vieţii românilor, propunându-le continuarea periodică a dialogului, în beneficiul consumatorilor, scrie agepres.ro.
"Putem fi parteneri cu operatorii economici doar dacă respectă consumatorul, altfel manifestăm toleranţă zero pentru abaterile de la lege pe care le constatăm. Am afirmat de multe ori acest lucru şi ne vom asigura că se întâmplă, menţinând un nivel constant al controalelor, aşa cum i-am obişnuit pe cetăţeni, în ultima vreme.
Scopul nostru este ca drepturile consumatorilor să fie respectate aşa cum prevede legea nu doar la noi, ci în toate ţările Uniunii Europene", a declarat la finalul întrevederii Mihai Culeafă, citat în comunicat.
În cadrul discuţiei, preşedintele ANPC a subliniat că proiectul său de suflet este de a vedea cât mai multe produse româneşti autentice şi de calitate pe rafturile marilor magazine, exprimându-şi speranţa că acest subiect va găsi, cât mai curând, rezonanţă în politica de dezvoltare a comercianţilor din România, se menţionează în comunicatul ANPC.
Sursa foto: pixabay.com/ ccipeggy
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp