Reţeaua electrică din zona CF APM Terminals şi Ferry-Boat va fi reabilitată. Planul APM
Reţeaua electrică din zona CF APM Terminals şi Ferry-Boat va fi reabilitată. Planul APM
17 Mar, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
2253
Marime text
Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa (CN APMC) a depus în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice un anunţ privind organizarea licitaţiei pentru atribuirea contractului „Proiectare reţele electrice de forţă şi iluminat în zona fluvio-maritimă, danele 97-99, şi deviere reţele electrice de medie tensiune în zona liniilor CF APM Terminals şi Ferry-Boat“. Valoarea estimată a contractului este de 40.000 de lei, fără TVA.
Conform anunţului, durata contractului este de 30 de zile (în această perioadă nu este inclus timpul necesar obţinerii certificatelor de urbanism, a avizelor şi a acordurilor solicitate prin acesta şi a autorizaţiei de construire, acolo unde este cazul). Serviciile de proiectare în cadrul achiziţiei sunt următoarele:
1. Proiectare „Deviere reţele electrice de medie tensiune în zona liniilor CF APM şi Ferry-Boat“ - faza PT + CU + PAC + PT + CS + DDE;
2. Proiectare „Reţea electrică de forţă şi iluminat în sectorul fluvio-maritim, danele 97-99, Port Constanţa - lucrări de modernizare a reţelei electrice destinate racordării barjelor acostate la chei şi de construcţie a reţelei electrice de iluminat în zona danelor 97-99 din Portul Constanţa“ - faza PAC + PT + CS + DDE.
Serviciile de proiectare se consideră încheiate după obţinerea avizelor favorabile pentru fiecare dintre acestea în Comisia CTE a CN APM SA Constanţa. Serviciile efectuate se vor achita cu ordin de plată în termen de 30 de zile. Garanţia de bună execuţie este 5% din valoarea contractului.
Înaintea efectuării ofertei, se recomandă ofertantului să viziteze amplasamentul, pentru identificarea obiectivului şi observarea condiţiilor concrete de prestare a serviciilor necesare. Ofertantul va face dovada că îndeplineşte cerinţele minime din caietul de sarcini cu privire la autorizaţie, personal specializat şi experienţă similară, odată cu depunerea propunerii tehnice.
Participanţii vor prezenta propunerea tehnică ce va conţine cerinţele din caietul de sarcini, astfel încât să demonstreze corespondenţa propunerii tehnice cu cerinţele formulate în caietul de sarcini. Oferta declarată câştigătoare va fi oferta cu preţul cel mai scăzut, care îndeplineşte condiţiile din caietul de sarcini. Oferta financiară va fi prezentată în lei, fără TVA. Preţul ofertat este ferm şi nu poate fi modificat pe parcursul prestării serviciilor. Perioada de valabilitate a ofertei trebuie să fie de minimum 60 de zile. Firmele interesate vor depune ofertele cel mai târziu până pe 28.03.2017.
Ofertanţii pot intra în posesia caietului de sarcini prin formularea unei solicitări, prin e-mail, la adresa achizitii@constantza-port.ro, sau pe fax - 0241.61.95.12, până la data de 21.03.2017, ora 14.00. Oferta semnată şi ştampilată va fi transmisă pe adresa de e-mail achizitii@constantza-port.ro sau pe fax - 0241.61.95.12, până la data de 28.03.2017, ora 16.00.
Conform anunţului, durata contractului este de 30 de zile (în această perioadă nu este inclus timpul necesar obţinerii certificatelor de urbanism, a avizelor şi a acordurilor solicitate prin acesta şi a autorizaţiei de construire, acolo unde este cazul). Serviciile de proiectare în cadrul achiziţiei sunt următoarele:
1. Proiectare „Deviere reţele electrice de medie tensiune în zona liniilor CF APM şi Ferry-Boat“ - faza PT + CU + PAC + PT + CS + DDE;
2. Proiectare „Reţea electrică de forţă şi iluminat în sectorul fluvio-maritim, danele 97-99, Port Constanţa - lucrări de modernizare a reţelei electrice destinate racordării barjelor acostate la chei şi de construcţie a reţelei electrice de iluminat în zona danelor 97-99 din Portul Constanţa“ - faza PAC + PT + CS + DDE.
Serviciile de proiectare se consideră încheiate după obţinerea avizelor favorabile pentru fiecare dintre acestea în Comisia CTE a CN APM SA Constanţa. Serviciile efectuate se vor achita cu ordin de plată în termen de 30 de zile. Garanţia de bună execuţie este 5% din valoarea contractului.
Înaintea efectuării ofertei, se recomandă ofertantului să viziteze amplasamentul, pentru identificarea obiectivului şi observarea condiţiilor concrete de prestare a serviciilor necesare. Ofertantul va face dovada că îndeplineşte cerinţele minime din caietul de sarcini cu privire la autorizaţie, personal specializat şi experienţă similară, odată cu depunerea propunerii tehnice.
Persoane cu funcţii de decizie
Ofertantul va prezenta, la depunerea ofertei, o declaraţie pe propria răspundere conform art. 73 din Legea 99/2016, cu persoanele care deţin funcţii de decizie în cadrul CN Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa: director general - Nicolae Dan Tivilichi, director general adjunct - Marian Tănase, director economic - Daniela Şerban, director coordonator - Ciprian Hanganu, şef Departament Achiziţii Publice - Otilia Ifimov, şef Serviciul Juridic şi Contencios - Tănase Iulian Pepi, şef Sucursală Energetică Port - Viorel Parpală.Participanţii vor prezenta propunerea tehnică ce va conţine cerinţele din caietul de sarcini, astfel încât să demonstreze corespondenţa propunerii tehnice cu cerinţele formulate în caietul de sarcini. Oferta declarată câştigătoare va fi oferta cu preţul cel mai scăzut, care îndeplineşte condiţiile din caietul de sarcini. Oferta financiară va fi prezentată în lei, fără TVA. Preţul ofertat este ferm şi nu poate fi modificat pe parcursul prestării serviciilor. Perioada de valabilitate a ofertei trebuie să fie de minimum 60 de zile. Firmele interesate vor depune ofertele cel mai târziu până pe 28.03.2017.
Ofertanţii pot intra în posesia caietului de sarcini prin formularea unei solicitări, prin e-mail, la adresa achizitii@constantza-port.ro, sau pe fax - 0241.61.95.12, până la data de 21.03.2017, ora 14.00. Oferta semnată şi ştampilată va fi transmisă pe adresa de e-mail achizitii@constantza-port.ro sau pe fax - 0241.61.95.12, până la data de 28.03.2017, ora 16.00.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii