Reţelele de alimentare cu apă din Portul Constanţa vor fi reabilitate (document)
Reţelele de alimentare cu apă din Portul Constanţa vor fi reabilitate (document)
14 Nov, 2019 00:00
ZIUA de Constanta
1845
Marime text
Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa anunţă organizarea şi desfăşurarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „PT+CS+DDE - Modernizare reţele alimentare cu apă - Lot 1“ şi „PT + CS + DDE + Reabilitare aducţiune apă RAJA - 2x250 mm, în zona supratraversare CF Port Vechi” - Lot 2“, în valoare estimată de 220.000 de lei.
Termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este data de 25.11.2019, ora 15.00. Ofertele depuse vor fi deschise în aceeaşi zi şi la aceeaşi oră. Cuantumul garanţiei de participare este de 1.900 de lei pentru Lotul 1, şi 300 de lei pentru Lotul 2. Cuantumul garanţiei de bună execuţie este de 10 % din preţul contractului fără TVA. Lotul 1 - "PT+CS+DDE - Modernizare reţele alimentare cu apă" -presupune execuţia lucrărilor şi a proiectului tehnic, necesare Compartimentului Apă-Canal şi Staţii Tratare pentru realizarea strategiei de modernizare a sistemului de alimentare cu apă potabilă în zona Portului Constanţa Nord.
Reţelele de alimentare cu apă din zona Port Vechi au o vechime considerabilă, unele dintre acestea de peste 50 de ani, fiind realizate din fontă sau oţel. Conductele prezintă dese avarii, conducând la pierderi substanţiale de apă şi nu prezintă siguranţă în funcţionare. În vederea realizării lucrărilor sus-prezentate, în prealabil, este necesar să se întocmească un proiect tehnic, însoţit de caiet de sarcini şi desene de execuţie, motiv pentru care se solicită achiziţia acestor servicii.
Lotul 2 - "PT+CS+DDE+Reabilitare aducţiune apă RAJA - 2x250 mm, în zona supratraversare CF Port Vechi" presupune execuţia lucrărilor şi implicit a proiectului tehnic, necesare Compartimentului Apă-Canal şi Staţii Tratare pentru realizarea strategiei de modernizare a sistemului de alimentare cu apă potabilă în tot Portul Constanţa. Conducta de aducţiune apă 2x250 mm prezintă dese avarii, conducând la pierderi substanţiale de apă şi nu are siguranţă în funcţionare. În vederea realizării lucrărilor sus-prezentate, în prealabil, este necesar să se întocmească un proiect tehnic, însoţit de caiet de sarcini şi desene de execuţie, motiv pentru care se solicită achiziţia acestor servicii.
Responsabili de atribuirea procedurii publice
Persoanele ce deţin funcţii de decizie în cadrul entităţii contractante, precum şi persoanele din cadrul entităţii contractante ce pot influenţa conţinutul documentaţiei de atribuire şi/sau desfăşurarea procedurii de atribuire, sunt: Şerban Daniela, Murgeanu Gabriela, Naftali Daniel-Adrian, Petraşcu Elena, Burlacu Mircea, Bătrâncă Ghiorghe, Bogdan Pascu, Adina Iuliana Baz - director general adjunct, Patrichi Teodor - director Direcţia Exploatare, Tomescu Ion - director Direcţia Tehnică, Maria Mergiu - director economic, Hanganu Ciprian - director coordonator, Craciun Madalin Alexandru - director Direcţia Comercială, Ifimov Otilia - şef Departament Achiziţii Publice, Pepi Tanase Iulian - şef Serviciu Juridic şi Contencios, Kiss Laszlo Eduard - şef Sucursala Energetică Port Constanţa, Daniel Niculescu - şef Sucursala de Servicii Port Constanţa, Banias Emil Sorin - şef Sucursala Nave Tehnice Port Constanţa, Moldoveanu Antoniela - inginer, Bola Laura Valentina - inginer; Gămalan Adina - şef Birou Control Financiar Preventiv, Albu Cristian - responsabil Achiziţie din cadrul Departamentului Achiziţii Publice, Valentin Voicu - şef Compartiment Tehnic Administrativ, Ștefan Caloian - şef Compartiment Apă Canal şi Staţii Tratare.
Condiţii pentru ofertanţi
Pentru lotul 1, operatorul economic participant trebuie să facă dovada prestării, în ultimii 3 ani, a unor servicii de proiectare în domeniul instalaţiilor sanitare, apă menajeră şi canalizare, sau similar/comparabile cu cele care fac obiectul achiziţiei, cu valoare cumulată de cel puţin 95.000 lei (fără TVA) la nivelul unuia sau mai multor contracte. Pentru lotul 2, operatorul economic participant trebuie să facă dovada prestării, în ultimii 3 ani, a unor servicii de proiectare în domeniul instalaţiilor sanitare, apă menajeră şi canalizare, sau similar/comparabile cu cele care fac obiectul achiziţiei, cu valoare cumulată de cel puţin 15.000 lei (fără TVA) la nivelul unuia sau mai multor contracte.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii