Se repară cazanele pentru centrale termice de la CN APM Constanţa (document)
Se repară cazanele pentru centrale termice de la CN APM Constanţa (document)
24 Jun, 2020 00:00
ZIUA de Constanta
2187
Marime text
- Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa (CN APMC) anunţă organizarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului "Contract service-verificare periodica/reparare a cazanelor (inclusiv arzatoare) aferente centralelor termice in conformitate cu prescriptiile tehnice ISCIR: PT C9/2010 si PT A1/2010"
Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa (CN APMC) organizează licitație publică pentru a încheia un contract de service-verificare periodica/reparare a cazanelor (inclusiv arzatoare) aferente centralelor termice.
Valoarea estimată a contractului este de 70. 000 lei.
Descrierea contractului
Achiziție ce are ca obiect ,,contract service-verificare periodică/reparare a cazanelor (inclusiv arzatoare) aferente centralelor termice în conformitate cu prescripțiile tehnice ISCIR: PT C9/2010 si PT A1/2010", conform cerințelor caietului de sarcini nr. 23177/15.06.2020, durata contractului: 24 luni.Condiții referitoare la contract:
Executantul va respecta întocmai și integral cerințele Caietului de sarcini. Oferta financiară se va prezenta în lei, conform cerințelor caietului de sarcini atașat prezentului anunț, prețul rămânând ferm pe toata perioada contractului.Se vor respecta prevederile legislației, normativelor, prescripțiilor și ale standardelor specifice aplicabile, aflate în vigoare la data execuției lucrărilor.
Atestările, conform legislației în vigoare, vor fi valabile la momentul prezentării sau la momentul depunerii ofertei și se va prezenta o declarație pe proprie răspundere ca, în cazul în care, pe parcursul derulării contractului, atestările expiră, operatorul economic se obligă să își prelungească valabilitatea acestora sau să obțină noi atestări. În urma verificării periodice a cazanelor (inclusiv arzătoare) aferente centralelor termice cuprinse în prezentul Caiet de Sarcini, se va face plata contravalorii conform unor situații de plată, inclusiv documentația justificativă (Rapoarte de verificare/Buletine de verificare etc.) conform legislației în domeniu, pentru fiecare verificare, aprobate de către CN APM SA.
Ofertantul trebuie să fie atestat conform legislației în vigoare. Proiectul va fi elaborat, verificat și aprobat de personal calificat, conform cerințelor managementului integrat, impuse prin SR EN ISO 9001 și SR EN ISO 14001.
Termenul de livrare a documentațiilor tehnico-economice către Beneficiar, de la data obținerii datelor rezultate în urma activității de verificare de către ofertant, în funcție de complexitatea lucrării, va fi de maxim 2 (două) săptămâni, pentru fiecare cazan în parte. Ofertantul va începe prestarea serviciilor în termen de 10 zile (maxim) de la solicitarea Beneficiarului. Garanția pentru materialele/ subansamblurile/piesele etc. folosite în cadrul operațiilor de reparație, va fi cel puțin egală cu cea acordată de producător, dar nu mai mică de 12 luni, de la data reparării. Perioada de valabilitate a ofertelor: minim 90 zile.
Oferta declarată câștigătoare va fi oferta cu prețul cel mai scăzut, care îndeplinește cerințele caietului de sarcini
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 26.06.2020, ora 23.30
În secţiunea Documente puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Citește și:
UPDATE Costel Stanca și Cosmin Dumitrache, numiți la conducerile CNAPMC și ANR
CN APMC cumpără stații de lucru tip desktop și portabile. Care este valoarea contractului (document)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii