SEAP, platformă nefuncțională. Anunțul Autorității pentru Digitalizarea României
SEAP, platformă nefuncțională. Anunțul Autorității pentru Digitalizarea României![](/static/www_v2/img/logo.jpg)
Autoritatea pentru Digitalizarea României a transmis că având în vedere inconsistențele din data de 11.02.2025 ale infrastructurii tehnice de la sediul secundar al Autorității pentru Digitalizarea României din strada Italiană nr. 22, informează că, pentru respectarea principiului tratamentului egal și asigurarea nerestricționată a accesului la procedurile de achiziție publică, toate procedurile online cu data limită de depunere 11-12.02.2025, ora 15:00, precum și fazele finale de licitație electronică cu date limită de depunere 11.-12.02.2025, ora 16:00, se amână pentru data de 13.02.2025, la aceleași ore de închidere.
UPDATE - oficial de la Autoritatea pentru Digitalizarea României
Autoritatea pentru Digitalizarea României revine cu precizări în ceea ce privește funcționarea platformelor www.Ghiseul.ro și SEAP:
Ca urmare a problemelor legate de infrastructura tehnică, specialiștii ADR lucrează în permanență pentru remediere.
Este nevoie să păstrăm în deplină siguranță datele cetățenilor și companiilor, astfel încât vom extinde activitatea de mentenanță și restaurare până la data de 17 februarie.
Pentru respectarea principiului tratamentului egal și asigurarea nerestricționată a accesului la procedurile de achiziție publică din platforma de achiziții publice, toate procedurile online cu data limită de depunere 11-14.02.2025, precum și fazele finale de licitație electronică cu date limită de depunere 11-14.02.2025, se amână până la o dată care va fi comunicată ulterior.
Ne cerem scuze pentru disconfortul creat!
Anunțul inițial al reprezentanților SEAP
Dragi utilizatori,
Având în vedere inconsistențele din perioada 11.02.2025-12.02.2025 ale infrastructurii tehnice de la sediul secundar al ADR din strada Italiana nr. 22, vă informăm că, pentru respectarea principiului tratamentului egal și asigurarea nerestricționată a accesului la procedurile de achiziție publică, toate procedurile online cu data limită de depunere 11.02.2025 ora 15:00 și 12.02.2025 ora 15:00, precum și fazele finale de licitație electronică/reluare competiție cu date limită de depunere 11.02.2025 ora 16:00 și 12.02.2025 ora 16:00, se amână pentru data de 13.02.2025, la aceleași ore de închidere.
Privind solicitările de clarificări transmise ofertanților de către autoritățile contractante în perioada de evaluare a ofertelor
Avand in vedere prevederile art.63 din HG 395/2016, respectiv art.70 din HG 394/2022, recomandam autoritatilor contractante/entitatilor contractante, dupa caz: fie sa accepte documentele transmise de catre operatorii economici prin alte mijloace electronice, fie sa adreseze operatorilor economici implicati, o noua clarificare incepand cu data la care aplicatia SEAP va putea fi disponibila pentru toti utilizatorii, astfel incat ofertantii care nu au putut accesa solicitarile de clarificari in perioada in care SEAP nu a putu fi accesat, sa fie in masura sa raspunda acestora.
Privind solicitările de clarificări primite de autoritățile contractante în perioada de depunere a ofertelor de la operatorii economici interesați
În cazul autorităților contractante care trebuiau să răspundă în termen solicitărilor de clarificări primite în etapa de depunere a ofertelor, acestea vor putea încărca raspunsul la clarificări și, dupa caz, extinde perioada de depunere a ofertelor cu numărul de zile necesar încadrării în prevederile documentației de atribuire referitoare la termenul de răspuns al autorității la solicitările de clarificări.
Vom reveni cu noi informații în momentul în care inconsistențele tehnice vor fi remediate și platforma SEAP va fi disponibilă pentru toți utilizatorii.
Echipa SEAP
Iată comunicatul de persă pus la dispoziție de ADR
Toate procedurile online cu data de depunere 11-12 februarie 2025, ora 15:00 - și fazele finale de licitație electronică din aceleași zile, ora 16:00, se amână pentru 13 februarie, la aceleași ore de închidere, în contextul întreruperii serviciilor furnizate de platforma Sistemului Electronic de Achiziții Publice (SEAP), a anunțat miercuri Autoritatea pentru Digitalizarea României (ADR).
'Având în vedere inconsistențele din data de 11 februarie 2025 ale infrastructurii tehnice de la sediul secundar al Autorității pentru Digitalizarea României din strada Italiană nr. 22, vă informăm că, pentru respectarea principiului tratamentului egal și asigurarea nerestricționată a accesului la procedurile de achiziție publică, toate procedurile online cu data limită de depunere 11-12 februarie 2025, ora 15:00, precum și fazele finale de licitație electronică cu date limită de depunere 11-12 februarie 2025, ora 16:00, se amână pentru data de 13 februarie 2025, la aceleași ore de închidere', se menționează în comunicat.
Citește și:
Autoritatea pentru Digitalizarea României anunță când platformele SEAP, GHIȘEUL.RO , PCUE și SIAE vor putea fi accesate
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp