Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
23:21 02 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Sediul primăriei Agigea, județul Constanța va fi reabilitat energetic. Proiectul în valoare de peste 3,2 milioane de lei, scos la licitație (DOCUMENT)

ro

05 Mar, 2024 09:36 961 Marime text
  • Primăria Agigea va organiza o licitație publică pentru atibuirea contractului „Renovarea energetică moderată a clădirii publice - sediul primăriei din comuna Agigea“.
  • Valoara estimată a contractului este de 3.270.798,96 lei.
  • Ofertele sau cererile de participare pot fi depuse până pe data de 27.03.2024.
 
Sediul Primăriei Agigea va fi renovat energetic. În acest sens, Primăria Agigea va organiza și desfășura o licitație publică pentru atibuirea contractului „Renovarea energetică moderată a clădirii publice - sediul primăriei din comuna Agigea“. Valoara estimată a contractului este de 3.270.798,96 lei.
 
Ofertele sau cererile de participare pot fi depuse până pe data de 27.03.2024, ora 15.00, acestea urmând să fie deschise în aceeași zi și la aceeași oră. Obiectivul general al proiectului vizează reducerea consumurilor de energie și al emisiilor de carbon la nivelul clădirilor publice din patrimoniul Unității Administrativ Teritoriale, Comuna Agigea, Județul Constanța. Obiectivul specific al proiectului se va realiza prin execuția lucrărilor de renovare energetică moderată a clădirii publice – Sediul Primăriei din comuna Agigea, pe baza documentației tehnico-economice faza DTAC+PT nr.14/2023 eleborată de SC Balc Proiect Construct Design SRL  prin Planul Național de Redresare și Reziliență – Componenta C10 – Fondul local, Investiția I.3 - Reabilitarea moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăți serviciile publice prestate la nivelul unităților administrativ-teritoriale, apel de proiecte PNRR/2022/C10 – Runda 2.
 
Investiția se realizează asupra clădirii publice, identificată în documentele cadastrale la numărul 105132-C1, având un regim de inaltime p+1E, suprafața construită la sol de 617 mp și suprafața construită desfășurată de 1.234 mp. Clădirea este amplasată în strada Bujorului nr. 11, localitatea Agigea, Județul Constanța, pe un teren în suprafață de 2.959 mp cu număr cadastral 105132.
 
Măsurile propuse în cadrul proiectului pentru renovarea energetică moderată a clădirii sunt:

- Lucrări de reabilitare termică a elementelor de anvelopă a clădirii,
- Lucrări de reabilitare termică a sistemului de încălzire/a sistemului de furnizare a apei calde de consum,
- Instalarea unui sistem alternativ de producere a energiei electrice pentru consum propriu prin utilizarea surselor regenerabile de energie – energie solară,
- Reabilitarea și modernizarea instalației de iluminat în clădire ü Lucrări de instalare sistem de ventilare cu recuperare de căldura și sistem de climatizare,
- Alte tipuri de lucrări -repararea trotuarelor de protecţie, în scopul eliminării infiltraţiilor la infrastructura clădirii, demontarea instalaţiilor şi a echipamentelor montate aparent pe faţadele clădirii, precum şi remontarea acestora după efectuarea lucrărilor de intervenţie, refacerea finisajelor interioare în zonele de intervenţie; realizarea unor lucrări pentru facilitarea accesului persoanelor cu dizabilități.
- Lucrări pentru protecția la foc a clădirii: se vor realiza lucrări de prevenție, avertizare și stingere a incendiilor în concordantă cu specificațiile normativului P118/99.

 
Valoarea totală estimată a contractului de lucrări, conform devizului general aprobat al proiectului, este de 3.270.798,96 lei fără TVA, defalcată astfel (lei fara TVA): Cap. 4.1 Constructii și instalatii – 2.782.068,39 lei, din care:
  • Lucrări de renovare energetică moderată - 2.682.396,35 lei.
  • Lucrări pentru cerințe ISU - 99.672,04 lei,
  • Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale - 35.405,07 lei,
  • Utilaje, echipamente tehnologice functionale cu montaj – 401.813,00 lei,
  • Organizare de șantier – 51.512,50 lei.
 

Responsabli de atribuirea licitației

 
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante sunt: primar - Cârjaliu Cristian Maricel, secretar general - Carp Laurențiu. Preşedintele comisiei cu drept de vot este Lupu Oana – șef Tehnic Investiții. Din comisia de evaluare a ofertelor fac parte: Cazacu Ana-Maria - administrator public, Bobia Madalina- inspector, Solomon Eugenia – șef Birou, Lăsculescu Ana - șef Serviciu financiar.
 
 

Condiții pentru ofertanți

 
 
Operatorii economici care depun ofertă trebuie să dovedească o formă de înregistrare în condițiile legii din țara rezidentă, din care să reiasă că operatorul economic este legal constituit, că nu se află în niciuna din situațiile de anulare a constituirii, precum și faptul că are capacitatea profesională de a realiza activitățile ce fac obiectul contractului de achiziție publică. Cerința se aplică inclusiv pentru subcontractanți și/sau terți susținători, care completează informațiile aferente situației lor la nivelul unui DUAE distinct.
 
Ofertantul trebuie să fi executat lucrări similare, în ultimii 5 ani, în valoare cumulată de cel puțin 3.000.000 lei, fără TVA. Se acceptă însumarea valorilor aferente lucrărilor similare executate în cadrul a maximum 3 contracte.

 
 
PRECIZĂRI

 
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Citește și:
 
Firme Constanța: Structura capitalului social al SC MCI Base Soft SRL s-a modificat

C - Tech SRL și Eolica Dobrogea SRL cer în instanță anularea unei hotărâri a Consiliului Local Cogealac, județul Constanța
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii