Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
22:57 05 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Sediul Primăriei Medgidia a intrat în renovare. Unde își defășoară activitatea instituția?

ro

04 Jul, 2023 14:43 1505 Marime text




Sediul Primăriei Medgidia a intrat în reabilitare din această săptămână, prin implementarea proiectului „Creșterea Eficienței Energetice a clădirii publice - Consiliul Local Medgidia", cod SMIS 139609, finanțat prin P.O.R. 2014 – 2020.

În acest context, începând cu această dată, activitatea administrației publice locale se desfășoară în următoarele locații:

– Sediul din str. Olteniei nr. 1: Primar, Viceprimar
Administrator Public, Serviciul Proiecte, Biroul Juridic, Biroul Achiziții Publice, Arhitect Șef, Biroul Tehnic, Investiții,
Compartiment Urbanism,
Serviciul APL,
Secretar General,
Serviciul Relații Publice, Învățământ, Sport,
Serviciul Buget, Contabilitate, Director Economic,
Centrul Informare Cetățeni.




– Sediul din str. Poporului nr. 66 –
Compartiment Autoritate Tutelară,
Compartiment Managementul calității.

– Sediul din strada Poporului nr. 70 – 72- Serviciul Impozite și Taxe Locale/ Eliberare certificate fiscale,
Casieria Serviciului Impozite și Taxe Locale, Casieria Centrală/Trezorerie.


– Sediul din strada Republicii nr. 9, Bloc G2, Parter:


Serviciul Resurse Umane, Sănătate și Securitate în Muncă.

– Strada Tudor Vladimirescu nr. 13- Direcția Asistență Socială.
– Strada Decebal nr.35: Responsabil Arhivă, Responsabil Relații Rromi, Autorizări Agenți Economici.

Citește și: 

Consiliul Local al Municipiului Medgidia, convocat în ședință ordinară. Lista proiectelor de pe ordinea de zi

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii