Serviciile de curăţenie la cluburile de pensionari şi pavilioanele din Constanţa, scoase la licitație (document)
Serviciile de curăţenie la cluburile de pensionari şi pavilioanele din Constanţa, scoase la licitație (document)
19 Oct, 2018 00:00
ZIUA de Constanta
4587
Marime text
Serviciul Public de Asistenţă Socială Constanţa organizează o licitaţie pentru achiziţia serviciului de întreţinere şi curăţenie la sediile din cadrul instituţiei. Termenul-limită pentru depunerea ofertelor este 6 noiembrie 2018.
Valoarea estimată a contractului, conform anunţului de participare, este de 852.848,4 lei. Autoritatea contractantă, SPAS Constanţa, va încheia acordul-cadru pentru „Achiziţia serviciului de întreţinere şi curăţenie pentru sediile din cadrul SPAS“, pentru o perioadă de 24 de luni, cu maximum 3 operatori economici.
Obiectul acordului-cadru este prestarea serviciului de curăţenie şi întreţinere la sediile din cadrul SPAS Constanţa. Cantităţile minime şi maxime sunt descrise în caietul de sarcini. Valoarea minimă estimată a acordului-cadru este de 740.758,8 lei fără TVA. Valoarea maximă estimată a acordului-cadru este de 852.848,4 lei fără TVA. Valoarea minimă estimată a unui contract subsecvent de achiziţie este 370.379,40 de lei fără TVA. Valoarea maximă estimată a unui contract subsecvent de achiziţie este de 426.424,2 lei fără TVA. Pe durata acordului-cadru de 24 luni se vor atribui 2 contracte subsecvente: un contract subsecvent 1 pe perioada anului 2019 şi un contract subsecvent 2 pe perioada anului 2020.
Persoanele responsabile pentru buna desfăşurare a licitaţiei sunt: Emil Andrei Mereuţă - director general, Andrada Daniela Bărbatu - director executiv, Iuliana Zahariciuc - director executiv, Aurora Trască - director executiv, Ecaterina Velica -director executiv adjunct, Georgiana Zainea - director, Maria Roşu - director, Aurelia Leu - şef serviciu, Gabriela Silvia Ichim - şef serviciu, Petruţa Ghiorghiţă - şef birou, Anca Claudia Mădularu - şef birou, George Bujoi - şef birou, Ion Trifan - şef birou, Monica Poptile şef birou juridic, Daniela Ou - şef centru, Adrian Florin Cocoş - şef centru, Raluca-Ionela Ciortan - şef birou, Cătălin Sebastian Lazăr inspector.
Potrivit caietului de sarcini, beneficiarii achiziţiei sunt Serviciul Public de Asistenţă Socială de pe strada Unirii, Serviciul Public de Asistenţă Socială, Serviciul Administrare Creşe de pe strada Mălinului şi Serviciul Public de Asistenţă Socială, Direcţia Sprijin Comunitar.
În următoarele locaţii se vor presta serviciile comandate:
- Între 1 mai şi 31 octombrie: Pavilion Tomis II, Pavilion Teatrul de Stat, Pavilion Ţara Piticilor, Pavilion Badea Cârţan, Pavilion CET, Pavilion Poarta 6, Pavilion Casa de Cultură, Pavilion Gară, Pavilion Parc Viitorului, 4 cluburi de pensionari - Complex Tomis III, Far, Km. 4-5, cel de pe strada Dezrobirii
- Între 1 noiembrie şi 30 aprilie: Complex Tomis III, Far, Km. 4-5, cel de pe strada Dezrobirii, Delfinariu, Dacia, CET, Tomis II, Tic-Tac, Casa de Cultură, Poarta 6, cel de pe strada Soveja şi cel de pe strada Ştefan cel Mare.
Reamintim că, în trecut, societatea Herarconi SRL a fost câştigătoarea mai multor licitaţii, inclusiv cea aferentă serviciilor de curăţenie pentru pavilioanele şi cluburile de pensionari pe care le-a amenajat Primăria. În anul 2015, cinci competitori şi-au dorit cu ardoare să obţină contractual scos la mezat de Primăria Constanţa. Aceştia au fost: SC Sitfincont SRL din Botoşani, SC Terra Clean Service SRL şi SC Cip Avantaj SRL din Tulcea, SC As General Cleaning SRL din Bucureşti şi cunoscuta firmă abonată la contractele Primăriei Constanţa şi ale Consiliului Judeţean Constanţa, SC Herarconi SRL din Constanţa.
În secţiunea „Documente” puteţi vizualiza anunţul de participare la licitaţie.
Valoarea estimată a contractului, conform anunţului de participare, este de 852.848,4 lei. Autoritatea contractantă, SPAS Constanţa, va încheia acordul-cadru pentru „Achiziţia serviciului de întreţinere şi curăţenie pentru sediile din cadrul SPAS“, pentru o perioadă de 24 de luni, cu maximum 3 operatori economici.
Obiectul acordului-cadru este prestarea serviciului de curăţenie şi întreţinere la sediile din cadrul SPAS Constanţa. Cantităţile minime şi maxime sunt descrise în caietul de sarcini. Valoarea minimă estimată a acordului-cadru este de 740.758,8 lei fără TVA. Valoarea maximă estimată a acordului-cadru este de 852.848,4 lei fără TVA. Valoarea minimă estimată a unui contract subsecvent de achiziţie este 370.379,40 de lei fără TVA. Valoarea maximă estimată a unui contract subsecvent de achiziţie este de 426.424,2 lei fără TVA. Pe durata acordului-cadru de 24 luni se vor atribui 2 contracte subsecvente: un contract subsecvent 1 pe perioada anului 2019 şi un contract subsecvent 2 pe perioada anului 2020.
Persoanele responsabile pentru buna desfăşurare a licitaţiei sunt: Emil Andrei Mereuţă - director general, Andrada Daniela Bărbatu - director executiv, Iuliana Zahariciuc - director executiv, Aurora Trască - director executiv, Ecaterina Velica -director executiv adjunct, Georgiana Zainea - director, Maria Roşu - director, Aurelia Leu - şef serviciu, Gabriela Silvia Ichim - şef serviciu, Petruţa Ghiorghiţă - şef birou, Anca Claudia Mădularu - şef birou, George Bujoi - şef birou, Ion Trifan - şef birou, Monica Poptile şef birou juridic, Daniela Ou - şef centru, Adrian Florin Cocoş - şef centru, Raluca-Ionela Ciortan - şef birou, Cătălin Sebastian Lazăr inspector.
Potrivit caietului de sarcini, beneficiarii achiziţiei sunt Serviciul Public de Asistenţă Socială de pe strada Unirii, Serviciul Public de Asistenţă Socială, Serviciul Administrare Creşe de pe strada Mălinului şi Serviciul Public de Asistenţă Socială, Direcţia Sprijin Comunitar.
În următoarele locaţii se vor presta serviciile comandate:
- Între 1 mai şi 31 octombrie: Pavilion Tomis II, Pavilion Teatrul de Stat, Pavilion Ţara Piticilor, Pavilion Badea Cârţan, Pavilion CET, Pavilion Poarta 6, Pavilion Casa de Cultură, Pavilion Gară, Pavilion Parc Viitorului, 4 cluburi de pensionari - Complex Tomis III, Far, Km. 4-5, cel de pe strada Dezrobirii
- Între 1 noiembrie şi 30 aprilie: Complex Tomis III, Far, Km. 4-5, cel de pe strada Dezrobirii, Delfinariu, Dacia, CET, Tomis II, Tic-Tac, Casa de Cultură, Poarta 6, cel de pe strada Soveja şi cel de pe strada Ştefan cel Mare.
Reamintim că, în trecut, societatea Herarconi SRL a fost câştigătoarea mai multor licitaţii, inclusiv cea aferentă serviciilor de curăţenie pentru pavilioanele şi cluburile de pensionari pe care le-a amenajat Primăria. În anul 2015, cinci competitori şi-au dorit cu ardoare să obţină contractual scos la mezat de Primăria Constanţa. Aceştia au fost: SC Sitfincont SRL din Botoşani, SC Terra Clean Service SRL şi SC Cip Avantaj SRL din Tulcea, SC As General Cleaning SRL din Bucureşti şi cunoscuta firmă abonată la contractele Primăriei Constanţa şi ale Consiliului Judeţean Constanţa, SC Herarconi SRL din Constanţa.
În secţiunea „Documente” puteţi vizualiza anunţul de participare la licitaţie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii