Serviciul de Evidență a Persoanelor Constanța își modifică programul de lucru cu publicul, în contextul alegerilor
Serviciul de Evidență a Persoanelor Constanța își modifică programul de lucru cu publicul, în contextul
26 Nov, 2024 13:22
ZIUA de Constanta
559
Marime text



Pentru a asigura desfășurarea în condiții optime a procesului electoral aferent alegerilor pentru Președintele României, respectiv pentru Senat și Camera Deputaților, Serviciul de Evidență a Persoanelor Constanța își adaptează programul de lucru cu publicul.
Scopul este de a soluționa în mod operativ solicitările privind eliberarea documentelor de identitate pentru persoanele cu drept de vot, astfel:
• 30.11.2024 și 07.12.2024: Program de lucru: 08:00 - 16:00
• 01.12.2024 și 08.12.2024: Program de lucru: 07:00 - 21:00
Primăria Constanța invită constănțenii să se prezinte în intervalele menționate pentru rezolvarea solicitărilor privind actele de identitate, cu documentele necesare pe care le găsiți pe site-ul instituției: https://primaria-constanta.ro/pagina-dlep/evidenta-persoanelor/acte-necesare-evidenta-populatiei/
Citește și
Peste 200 de seniori ai Constanței, premiați de municipalitate. Cine sunt beneficiarii?
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii