Serviciul Instalare şi întreţinere cabine de toaletă ecologice în municipiul Constanţa „de vânzare“
Serviciul Instalare şi întreţinere cabine de toaletă ecologice în municipiul Constanţa „de vânzare“
13 Oct, 2016 00:00
ZIUA de Constanta
2937
Marime text
Municipalitatea caută agenți economici care să preia serviciul „Instalare şi întreţinere cabine de toaletă ecologice în municipiul Constanţa”. Până pe 20 octombrie, reprezentații administrației publice locale așteaptă oferte financiare în vederea achiziției serviciului respectiv.
Potrivit anunțului postat pe site-ul instituției, firmele care sunt tentate ar urma să se ocupe de „instalarea şi întreţinerea zilnică a cabinelor de toaletă ecologice în scopul asigurării şi menţinerii igienei parcurilor şi a zonelor aglomerate pe tot parcursul anului, cu precădere în sezonul cald şi în perioadele cu festivităţi în municipiul Constanţa“. Numai că, pentru a asigura şi menţine igiena în zonele menționate se impune instalarea și punerea în funcțiune a cel puțin „50 de cabine de toalete ecologice/zi şi un număr maxim de 220 cabine de toaletă ecologice/zi, precum și un număr minim de șase și maxim 10 cabine de toaletă ecologică pentru persoane cu dizabilități/zi“.
Municipalitatea vrea și promptitudine din partea agentului economic ce va prelua serviciul în sensul că, va trebui să intervină în maximum o oră de la primirea unei reclamaţii sau sesizări, telefonice sau scrise, pentru remedierea oricărei avarii, defecţiuni sau vandalizări survenite la toaletele ecologice.
Acordul cadru privind serviciul de Instalare şi întreţinere cabine de toaletă ecologice în municipiul Constanţa urmează să fie încheiat pentru o perioadă de patru ani.
Potrivit anunțului postat pe site-ul instituției, firmele care sunt tentate ar urma să se ocupe de „instalarea şi întreţinerea zilnică a cabinelor de toaletă ecologice în scopul asigurării şi menţinerii igienei parcurilor şi a zonelor aglomerate pe tot parcursul anului, cu precădere în sezonul cald şi în perioadele cu festivităţi în municipiul Constanţa“. Numai că, pentru a asigura şi menţine igiena în zonele menționate se impune instalarea și punerea în funcțiune a cel puțin „50 de cabine de toalete ecologice/zi şi un număr maxim de 220 cabine de toaletă ecologice/zi, precum și un număr minim de șase și maxim 10 cabine de toaletă ecologică pentru persoane cu dizabilități/zi“.
Obligații contractuale
Firma care va fi desemnată câștigătoare va trebui îndeplinească, pe lângă aspectele menționate anterior, și alte sarcini ce vor fi stipulate în contract. Astfel, aceasta va avea obligația ca, anual, să reînnoiască minimum jumătate din numărul total de cabine instalate, să asigure zilnic: vidanjarea, întreţinerea, spălarea şi dezinfectarea fiecărei cabine de toaletă pe întreaga perioadă contractată. De asemenea, pe cheltuiala sa, va asigura mascarea toaletelor ecologice prin rasteluri de lemn sau grilaje ornamentale în zonele verzi, iar la solicitarea Primăriei Constanța, în sezonul cald, precum şi în zilele cu festivităţi pentru o perioadă cumulată estimată la 90 de zile /an (sezon estival), „efectuarea suplimentară a două servicii zilnice (de vidanjare, întreţinere, spălare şi dezinfectare) pentru un număr de 100 de cabine de toaletă ecologice (la stabilirea şi prezentarea tarifului unic, ofertanţii vor avea în vedere şi aceasta cerinţă obligatorie)“.Municipalitatea vrea și promptitudine din partea agentului economic ce va prelua serviciul în sensul că, va trebui să intervină în maximum o oră de la primirea unei reclamaţii sau sesizări, telefonice sau scrise, pentru remedierea oricărei avarii, defecţiuni sau vandalizări survenite la toaletele ecologice.
Acordul cadru privind serviciul de Instalare şi întreţinere cabine de toaletă ecologice în municipiul Constanţa urmează să fie încheiat pentru o perioadă de patru ani.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii