Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
15:42 27 02 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Sistem anti-mită la Poșta Română

ro

27 Feb, 2025 12:12 212 Marime text









Compania Națională „Poșta Română” a obținut la finalul lunii ianuarie 2025 certificarea ce atestă implementarea unui sistem eficient de management anti-mită, devenind astfel un exemplu de integritate și transparență.

Este o premieră în istoria liderului serviciilor poștale și de curierat din România, alăturându-se pe lista scurtă a companiilor cu acționariat de stat ce au implementat ISO 37001.

În data de 29 ianuarie 2025, Poșta Română a primit certificatul ISO 37001, emis de o entitate specializată, care confirmă faptul că întregul sistem al companiei respectă cele mai înalte standarde de integritate și anti-corupție. Standardul ISO 37001 este conceput pentru a ajuta organizațiile să dezvolte și să implementeze un sistem eficient de prevenire a mitei, întărind măsurile deja existente de siguranță și transparență, anuță un comunicta al Poștei Române.


Ce înseamnă un sistem de management anti-mită

Sistemul de management anti-mită este un cadru esențial pentru combaterea corupției, prin stabilirea unei culturi a integrității și transparenței. Acesta implementează controale adecvate pentru a spori șansele de a detecta mita și a reduce riscurile acesteia în cadrul organizației. Implementarea ISO 37001 include măsuri precum adoptarea unei politici stricte anti-mită, formarea personalului, evaluarea riscurilor pentru proiecte și parteneri de afaceri, instituirea procedurilor de raportare și investigare și implementarea unor măsuri financiare și comerciale stricte.

Potrivit sursei, această certificare reprezintă un pas important pentru Poșta Română în direcția consolidării unei culturi etice, promovând transparența și responsabilitatea în toate activitățile sale. Managementul companiei a fost implicat pe deplin în implementarea și comunicarea acestui program, care a fost transmis întregului personal, dar și partenerilor externi, cum ar fi contractori și furnizori.

Obținerea certificării ISO 37001 reprezintă un moment de referință în evoluția Poștei Române. Acest pas important nu doar că întărește angajamentul nostru față de integritate și transparență, dar confirmă și determinarea noastră de a construi un mediu de lucru corect și responsabil. La Poșta Română, considerăm că fiecare acțiune pe care o întreprindem trebuie să reflecte cele mai înalte standarde de etică și să contribuie la crearea unui climat de încredere, atât pentru angajați, cât și pentru parteneri și clienți”, a menționat Valentin Ștefan, directorul general al Poștei Române.
 

 
 
Citește și
Poșta Română - „Astăzi, mai mult ca oricând, mesajul nostru este clar, suntem alături de Ucraina!”

 




 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii