Situație îngrijorătoare. Cât timp petrec românii pe rețelele sociale și ce caută
Situație îngrijorătoare. Cât timp petrec românii pe rețelele sociale și ce caută
18 Mar, 2023 11:57
ZIUA de Constanta
1395
Marime text
93% dintre români petrec cel puțin o oră pe zi în Social Media, iar 21% dintre aceștia stau chiar mai mult de 4 ore.
Potrivit unui studiu realizat la nivel național în luna februarie a anului 2023, pe un eșantion de 500 de persoane cu vârste cuprinse între 18 și 55 de ani, Facebook rămâne în continuare cea mai utilizată platformă de social media (86%), urmată de Instagram (69%) și TikTok (61%), aceasta din urmă înregistrând cea mai mare creștere în preferințele românilor, comparativ cu anul trecut (+20%).
Twitter a câștigat în ultimele luni tot mai multă notorietate la nivel național. Platforma a înregistrat un procent de 30% atunci când vine vorba despre utilizarea săptămânală, depășind astfel LinkedIn.
Comparativ cu datele înregistrate în anul 2022, LinkedIn se afla pe locul 4 în topul utilizărilor cu 29%, iar Twitter a înregistrat atunci 27%.
Studiul a fost realizat de Zitec, pe un eșantion de 500 de români, cu vârste cuprinse între 18 și 55 de ani, pentru specialiștii în marketing.
În ceea ce privește reclamele din online, 29% dintre participanți au declarat că informațiile publicitare sunt în mare parte relevante pentru ei. Majoritatea deciziilor de cumpărare sunt luate în baza situației economice actuale, care au un impact puternic asupra tiparului de consum, iar 61% dintre responenți susțin că prețul face diferența atunci când vine vorba despre brandul de la care aleg să cumpere un produs sau serviciu.
42% dintre români preferă mai degrabă să cumpere haine din online, 41% aleg achizițiile de electronice de pe site-urile magazinelor și doar 17% obișnuiesc să-și cumpere de mâncare prin intermediul aplicațiilor sau de pe diverse site-uri.
sursa: romaniatv.net
Potrivit unui studiu realizat la nivel național în luna februarie a anului 2023, pe un eșantion de 500 de persoane cu vârste cuprinse între 18 și 55 de ani, Facebook rămâne în continuare cea mai utilizată platformă de social media (86%), urmată de Instagram (69%) și TikTok (61%), aceasta din urmă înregistrând cea mai mare creștere în preferințele românilor, comparativ cu anul trecut (+20%).
Twitter a câștigat în ultimele luni tot mai multă notorietate la nivel național. Platforma a înregistrat un procent de 30% atunci când vine vorba despre utilizarea săptămânală, depășind astfel LinkedIn.
Comparativ cu datele înregistrate în anul 2022, LinkedIn se afla pe locul 4 în topul utilizărilor cu 29%, iar Twitter a înregistrat atunci 27%.
Studiul a fost realizat de Zitec, pe un eșantion de 500 de români, cu vârste cuprinse între 18 și 55 de ani, pentru specialiștii în marketing.
În ceea ce privește reclamele din online, 29% dintre participanți au declarat că informațiile publicitare sunt în mare parte relevante pentru ei. Majoritatea deciziilor de cumpărare sunt luate în baza situației economice actuale, care au un impact puternic asupra tiparului de consum, iar 61% dintre responenți susțin că prețul face diferența atunci când vine vorba despre brandul de la care aleg să cumpere un produs sau serviciu.
42% dintre români preferă mai degrabă să cumpere haine din online, 41% aleg achizițiile de electronice de pe site-urile magazinelor și doar 17% obișnuiesc să-și cumpere de mâncare prin intermediul aplicațiilor sau de pe diverse site-uri.
sursa: romaniatv.net
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii