SPIT Constanța Valabilitatea certificatelor de atestare fiscală pe perioada stării de urgență
SPIT Constanța: Valabilitatea certificatelor de atestare fiscală pe perioada stării de urgență
18 Mar, 2020 11:15
ZIUA de Constanta
2350
Marime text
Termenul de valabilitate al certificatelor de atestare fiscală care expiră pe perioada stării de urgență, se menține pe toată această perioadă, conform prevederilor articolului 14, Capitolul II, anexa I din Decretul Președintelui României nr. 195/16.03.2020 privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României.
„Pe această cale, reamintim că începând cu data de 16 martie 2020 se pot obține online și certificatele de atestare fiscală necesare pentru înstrăinarea dreptului de proprietate asupra bunurilor mobile și/sau imobile, accesând secțiunea “Servicii online/Certificat fiscal”, pe site-ul instituției www.spit-ct.ro<http://www.spit-ct.ro>, cu precizarea că cele utilizate în alte scopuri decât înstrăinare bunuri se obțin online încă din anul 2009 pentru persoane juridice, respectiv anul 2010 pentru persoane fizic”, potrivit unui comunicat de presă a Serviciului Public de Impozite si Taxe.
Sursă foto (cu rol ilustrativ) : Arhivă ZIUA de Constanța
„Pe această cale, reamintim că începând cu data de 16 martie 2020 se pot obține online și certificatele de atestare fiscală necesare pentru înstrăinarea dreptului de proprietate asupra bunurilor mobile și/sau imobile, accesând secțiunea “Servicii online/Certificat fiscal”, pe site-ul instituției www.spit-ct.ro<http://www.spit-ct.ro>, cu precizarea că cele utilizate în alte scopuri decât înstrăinare bunuri se obțin online încă din anul 2009 pentru persoane juridice, respectiv anul 2010 pentru persoane fizic”, potrivit unui comunicat de presă a Serviciului Public de Impozite si Taxe.
Sursă foto (cu rol ilustrativ) : Arhivă ZIUA de Constanța
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii