SPIT îşi îmbunătăţeşte sistemele de instalare şi afişaj pentru creşterea nivelului de colectare a amenzilor (document)
SPIT îşi îmbunătăţeşte sistemele de instalare şi afişaj pentru creşterea nivelului de colectare a amenzilorServiciul Public de Impozite, Taxe şi alte Venituri ale Bugetului Local Constanţa a anunţat intenţia de organizare şi desfăşurare a unei proceduri publice în vederea atribuirii contractului „Furnizare sisteme de afişaj şi servicii de instalare, configurare, cablare, respectiv: sistem video-wall (unitate de gestionare a informaţiilor afişate, TV, suport; sistem de proiecţie (retroproiector cu ecran şi suport)”.
Conform anunţului de participare nr. 169366 / 25.08.2016, publicat pe licitatiapublica.ro, obiectul contractului îl reprezintă „furnizarea produselor sau de prestare a serviciilor”. Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 35.583,25 de lei, fără TVA. Contractul se va derula pe o perioadă de 30 de zile începând de la data atribuirii.
Societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe 30 septembrie, ora 16.00, urmând ca acestea să fie deschise la 20 octombrie, ora 18.00. Perioada de valabilitate a ofertei este 29 noiembrie. Cuantumul garanţiei de participare este de 711,66 de lei. Atribuirea contractului se va face în baza criteriului „preţul cel mai scăzut”.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele cu funcţie de decizie în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: Virginia Uzun - director executiv, Carmen Aurelia Trentea Tatu - director executiv adjunct, Mariana Pirleala - şef Serviciul Financiar-Contabilitate, Daniela Iovu - şef Serviciul Achiziţii Publice, Bogdan Nuţu - Serviciul Informatizare, Andreea Veronica Ocheşel - consilier juridic Serviciul Achiziţii Publice, Ecaterina Gavrilă Dima - inspector Serviciul Financiar-Contabilitate şi Tatiana Drăgan - inspector Serviciul Informatizare.
Condiţii pentru ofertanţi
Operatorii economici care vor depune oferte vor prezenta cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani, respectiv 2013, 2014 şi 2015. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani trebuie să fie cel puţin egală cu valoarea de 71.166,50 de lei. De asemenea, ofertanţii vor prezenta o listă a principalelor livrări de produse efectuate în ultimii trei ani. Această listă va conţine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi. În ceea ce priveşte experienţa similară, operatorii economici care depun oferte vor prezenta informaţiile referitoare la personalul responsabil pentru prestarea serviciilor accesorii de instalare, configurare şi cablare. Conform caietului de sarcini, scopul contractului îl constituie creşterea nivelului de colectare a sumelor, reprezentând amenzi contravenţionale. De asemenea, operatorul economic va acorda garanţie fiecărui tip de produs în parte.
În secţiunea „Documente” puteţi consulta anunţul de participare la această procedură publică.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp