Spitalul Clinic Județean de Urgență Constanța, achiziție de peste 22 milioane de lei
Spitalul Clinic Județean de Urgență Constanța, achiziție de peste 22 milioane de lei
17 Jul, 2024 14:15
ZIUA de Constanta
628
Marime text
Spitalul Clinic Județean de Urgență „Sf. Apostol Andrei” (SCJU) Constanța organizează o licitație pentru furnizarea de echipamente destinate reducerii infecțiilor nosocomiale.
Valoarea estimată a achiziției este de 22.177.984.00 lei.
Proiectul initiat de Spitalul Clinic Județean de Urgență “Sf. Apostol Andrei” în parteneriat cu UAT Județul Constanța, prin obiectivul sau general, este în conformitate cu prevederile PNRR, Pilonul V: Sănătate și reziliență instituțională.
Achizitia se va desfașura pe loturi, în funcție de necesitățile instituției: LOT 1 – Echipamente dezinfecție spații și suprafete; LOT 2 – Diverse dotări și mobilier medical; LOT 3 – Aparatură Bloc Operator septic; LOT 4 - Sisteme pentru organizare și gestionare medicație și materiale sanitare; LOT 5 – Dotări laborator microbiologie; LOT 6 - Dotări dezinfecție – sterilizare instrumente; LOT 7 – Dotări control și testare igienă; LOT 8 – Neutralizare deșeuri.
În conformitate cu art. 167 alin (1), lit. e) din Legea nr. 98/2016, Autoritatea Contractantă exclude din participarea la procedura de atribuire orice Operator Economic care se află într-o situație de conflict de interese în sensul art. 59 din Legea 98/2016 și care nu poate fi remediată prin măsuri pentru eliminarea circumstanțelor care au generat conflictul de interese în sensul celor enumerate la art. 62, alin. (3) din Legea 98/2016 cu următoarele persoane din conducerea instituției: Manager – Ec. Ionescu Ionut-Cornel, Director Financiar Contabil - Ec. Constantin Valerică, Director Medical - Dr. Prazaru Marius Dragoș, Director îngrijiri medicale – As. Lic. Mihăilescu Petruș, șef Serviciu SPIAAM – dr. Disea Monica, Șef Serviciu Achiziții – Ing. Cobzaru Laura, Consilier juridic - Jr. Săndulescu Mariana, Consilier juridic – Jr.Gherghina Carmela Endora.
Persoanele cu rol de reprezentare din cadrul RomActiv Business Consulting SRL (servicii auxiliare) implicate în derularea procedurii de achiziție sunt: Chitac Florina Ioana – Expert cooptat și Ronțescu Ioana Andreea – Expert cooptat.
Data de deschidere a ofertelor în SEAP este 18.07.2024 ora 15:00 (pentru loturile: 2, 5, 1, 7, 6, 4), 31.07.2024 15:00 (pentru lotul 3) și 25.07.2024 15:00 (pentru lotul 8).
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii