Spitalul Militar Constanţa îşi reface stocurile de alimente (document)
Spitalul Militar Constanţa îşi reface stocurile de alimente (document)
13 Mar, 2019 00:00
ZIUA de Constanta
2430
Marime text
Ministerul Apărării - Unitatea Militară 02175 Constanţa (Spitalul Militar Constanţa) cumpără 25 de loturi de alimente, în valoare estimată de 27.313 lei. Termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare a fost stabilit pentru data de 25.03.2019, ora 15.00. Ofertele depuse vor fi deschise în aceeaşi zi.
Cele 25 de loturi de alimente constau în următoarele: pate din ficat de porc, ulei dublu rafinat din floarea-soarelui, măsline negre la cutie a câte 3-5 kg, zahăr tos alb, gem de prune, gem de caise, gem de vişine, gem de fructe dietetic, miere de albine polifloră, oţet din vin alb, piper negru boabe, foi de dafin, sare alimentară, ceai de mentă, amelioratori pentru preparate culinare (vegeta, legumix), esenţă de vanilie, boia de ardei dulce, cimbru, oregano, pătrunjel uscat, leuştean uscat.
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante, responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire, sunt: comandant col. dr. Trană Aurel, director financiar-contabil - lt.col. ec. Preda Ovidiu, consilier juridic - lt.col. just. mil. Damian Constantin Alin, director administrativ - cdor. Zaharia Dan Constantin, plt adj pr. Minciună Ovidiu - şef formaţie auto, plt. adj. pr. Drăgan Radu - şef depozit alimente, pcc. Iordache Bianca Daniela - economist, preşedinte comisie, pcc. Vlase Anca - nutriţionist, Crăciun Andreea - referent achiziţii, Hîrgău Aurel - referent achiziţii.
Recepţia se va efectua la depozitul beneficiarului conform metodologiilor de recepţie în vigoare de către unitatea militară primitoare. La fiecare livrare, produsele vor fi însoţite obligatoriu de certificat de calitate sau declaraţie de conformitate prin care producătorul/furnizorul garantează calitatea produselor livrate (pentru cantitatea respectivă), de aviz de însoţire a mărfii şi de factură fiscală. Dacă la recepţia efectuată la depozitul beneficiarului cantitatea de produse livrată (total sau parţial) nu va fi acceptată deoarece nu corespunde din punct de vedere calitativ cu cerinţele specificate în caietul de sarcini, la sesizarea unităţii militare contractante furnizorul se obligă să asigure înlocuirea cantităţii neacceptate cu produse corespunzătoare, în termen de 24 de ore, suportând cheltuielile suplimentare de transport.
În cazul neînlocuirii produselor respinse la recepţie, unitatea achizitoare va cumpăra cantitatea respectivă de la orice alt operator economic, iar furnizorul va suporta prejudiciul reprezentat de diferenţa de preţ dintre prevederile contractului şi preţul real de achiziţie de la alt operator economic, inclusiv transportul. Eventualele diferenţe cantitative faţă de cantităţile înscrise pe factura furnizorului vor fi justificate prin completarea notei de recepţie şi constatare de diferenţe pe verso cu toate datele prevăzute de formular şi semnate atât de reprezentanţii unităţilor militare beneficiare, cât şi de către delegatul furnizorului.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Cele 25 de loturi de alimente constau în următoarele: pate din ficat de porc, ulei dublu rafinat din floarea-soarelui, măsline negre la cutie a câte 3-5 kg, zahăr tos alb, gem de prune, gem de caise, gem de vişine, gem de fructe dietetic, miere de albine polifloră, oţet din vin alb, piper negru boabe, foi de dafin, sare alimentară, ceai de mentă, amelioratori pentru preparate culinare (vegeta, legumix), esenţă de vanilie, boia de ardei dulce, cimbru, oregano, pătrunjel uscat, leuştean uscat.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante, responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire, sunt: comandant col. dr. Trană Aurel, director financiar-contabil - lt.col. ec. Preda Ovidiu, consilier juridic - lt.col. just. mil. Damian Constantin Alin, director administrativ - cdor. Zaharia Dan Constantin, plt adj pr. Minciună Ovidiu - şef formaţie auto, plt. adj. pr. Drăgan Radu - şef depozit alimente, pcc. Iordache Bianca Daniela - economist, preşedinte comisie, pcc. Vlase Anca - nutriţionist, Crăciun Andreea - referent achiziţii, Hîrgău Aurel - referent achiziţii.
Date din caietul de sarcini
Recepţia se va efectua la depozitul beneficiarului conform metodologiilor de recepţie în vigoare de către unitatea militară primitoare. La fiecare livrare, produsele vor fi însoţite obligatoriu de certificat de calitate sau declaraţie de conformitate prin care producătorul/furnizorul garantează calitatea produselor livrate (pentru cantitatea respectivă), de aviz de însoţire a mărfii şi de factură fiscală. Dacă la recepţia efectuată la depozitul beneficiarului cantitatea de produse livrată (total sau parţial) nu va fi acceptată deoarece nu corespunde din punct de vedere calitativ cu cerinţele specificate în caietul de sarcini, la sesizarea unităţii militare contractante furnizorul se obligă să asigure înlocuirea cantităţii neacceptate cu produse corespunzătoare, în termen de 24 de ore, suportând cheltuielile suplimentare de transport.
În cazul neînlocuirii produselor respinse la recepţie, unitatea achizitoare va cumpăra cantitatea respectivă de la orice alt operator economic, iar furnizorul va suporta prejudiciul reprezentat de diferenţa de preţ dintre prevederile contractului şi preţul real de achiziţie de la alt operator economic, inclusiv transportul. Eventualele diferenţe cantitative faţă de cantităţile înscrise pe factura furnizorului vor fi justificate prin completarea notei de recepţie şi constatare de diferenţe pe verso cu toate datele prevăzute de formular şi semnate atât de reprezentanţii unităţilor militare beneficiare, cât şi de către delegatul furnizorului.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii