Spitalul Militar Constanţa îşi reface stocurile de materiale sanitare. Cât va scoate din conturi şi ce va cumpăra (document)
Spitalul Militar Constanţa îşi reface stocurile de materiale sanitare. Cât va scoate din conturi şi ce va
01 Jun, 2018 00:00
ZIUA de Constanta
2727
Marime text
Ministerul Apărării - Unitatea Militară 02175 Constanţa - Spitalul Militar Constanţa cumpără 37 de loturi de materiale sanitare, în valoare estimată de 85.814,08 lei fără TVA.
Astfel, unitatea sanitară va achiziţiona: hârtie termică pentru ecograf videoprinter Sony, model Euro Film 1100 hg Sony APP - 110 HG - High Glossy Printing Paper; set catetere pneumotorax cu valvă Heimlich - tip Seldinger; sistem drenaj toracic tricameral - aspiraţie umedă - tip Thorametrix; fixator pentru sondă intubaţie oro traheală (IOT) - tip Thomas; set puncţie pleurală; câmp operator steril 37x45 cm, câmp operator steril cu orificiu 45x75 cm, pijamale unică folosinţă - mărimea M, pijamale unică folosinţă - mărimea L, pijamale unică folosinţă - mărimea XL, ace sutură cu fir.
Societăţile interesate de acest contract pot depune ofertele de participare până pe data de 18.06.2018, ora 15.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi. Garanţia de participare este în cuantum de 1% din valoarea estimată a fiecărui lot.
Operatorii economici ce depun oferte trebuie să dovedească o formă de înregistrare în condiţiile legii din ţara de rezidenţă, faptul că sunt legal constituiţi, că nu se află în niciuna dintre situaţiile de anulare a constituirii, precum şi faptul ca au capacitatea profesională de a realiza activităţile care fac obiectul contractului. Operatorii economici ce depun oferte trebuie să deţină atestare ori apartenenţa din punct de vedere profesional, respectiv să deţină aviz emis de MS privind activităţile de comercializare pentru produsele ofertate conform art. 927 din Legea nr. 95/2006 privind reforma în sănătate.
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: comandant - col. dr. Trană Aurel, director financiar-contabil lt. col. Preda Dumitru Ovidiu, consilier juridic - mr. just. mil. Damian Constantin Alin, col. dr. Ştefan Gheorghe - membru comisie evaluare, lt. col. dr. Ghiţă Constantin - membru de rezervă, mr. dr. Boca Nicolae Cătălin - membru comisie evaluare, dr. Cionea Elena - membru de rezervă, farmacist Şebănescu Ludmila - membru comisie de evaluare, asistent-şef chirurgie Firoi Patrita - membru comisie de evaluare, Crăciun Andreea - preşedinte comisie evaluare cu drept de vot, Iordache Bianca - preşedinte de rezervă, Hirgau Aurel - preşedinte de rezervă, asistent-şef medicină internă Carmen Draghia - membru de rezervă, Stratina Mihăiţă - membru de rezervă.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Astfel, unitatea sanitară va achiziţiona: hârtie termică pentru ecograf videoprinter Sony, model Euro Film 1100 hg Sony APP - 110 HG - High Glossy Printing Paper; set catetere pneumotorax cu valvă Heimlich - tip Seldinger; sistem drenaj toracic tricameral - aspiraţie umedă - tip Thorametrix; fixator pentru sondă intubaţie oro traheală (IOT) - tip Thomas; set puncţie pleurală; câmp operator steril 37x45 cm, câmp operator steril cu orificiu 45x75 cm, pijamale unică folosinţă - mărimea M, pijamale unică folosinţă - mărimea L, pijamale unică folosinţă - mărimea XL, ace sutură cu fir.
Societăţile interesate de acest contract pot depune ofertele de participare până pe data de 18.06.2018, ora 15.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi. Garanţia de participare este în cuantum de 1% din valoarea estimată a fiecărui lot.
Operatorii economici ce depun oferte trebuie să dovedească o formă de înregistrare în condiţiile legii din ţara de rezidenţă, faptul că sunt legal constituiţi, că nu se află în niciuna dintre situaţiile de anulare a constituirii, precum şi faptul ca au capacitatea profesională de a realiza activităţile care fac obiectul contractului. Operatorii economici ce depun oferte trebuie să deţină atestare ori apartenenţa din punct de vedere profesional, respectiv să deţină aviz emis de MS privind activităţile de comercializare pentru produsele ofertate conform art. 927 din Legea nr. 95/2006 privind reforma în sănătate.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: comandant - col. dr. Trană Aurel, director financiar-contabil lt. col. Preda Dumitru Ovidiu, consilier juridic - mr. just. mil. Damian Constantin Alin, col. dr. Ştefan Gheorghe - membru comisie evaluare, lt. col. dr. Ghiţă Constantin - membru de rezervă, mr. dr. Boca Nicolae Cătălin - membru comisie evaluare, dr. Cionea Elena - membru de rezervă, farmacist Şebănescu Ludmila - membru comisie de evaluare, asistent-şef chirurgie Firoi Patrita - membru comisie de evaluare, Crăciun Andreea - preşedinte comisie evaluare cu drept de vot, Iordache Bianca - preşedinte de rezervă, Hirgau Aurel - preşedinte de rezervă, asistent-şef medicină internă Carmen Draghia - membru de rezervă, Stratina Mihăiţă - membru de rezervă.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii