Sprijin pentru promovarea produselor micilor intreprinzatori
Sprijin pentru promovarea produselor micilor intreprinzatoriProgramul de promovare a exportului, aprobat prin HG nr.64/2003, finanteaza partial sau total participarea la targuri si expozitii internationale ce se desfasoara in alte tari, organizarea de misiuni economice si actiuni de promovare a exporturilor in strainatate * Cel de-al doilea program ce va fi prezentat in cadrul seminarului are ca scop sprijinirea micilor intreprinzatori in a-si promova produsele si serviciile pe pietele externe
Camera de Comert, Industrie, Navigatie si Agricultura Constanta va organiza, in cursul zilei de joi, un seminar de prezentare intitulat "Finantarea - o sansa pentru exportatori". In cadrul seminarului, la care vor mai fi prezenti si reprezentanti ai Centrului Roman de Comert Exterior Bucuresti (CRCE) si ai Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie (ANIMMC), vor fi prezentate doua programe guvernamentale care sa vina in sprijinul firmelor exportatoare din judetul Constanta. Primul dintre acestea este programul de promovare a exportului, aprobat prin HG nr.64/ 2003, care finanteaza partial sau total participarea la targuri si expozitii internationale ce se desfasoara in alte tari, organizarea de misiuni economice si actiuni de promovare a exporturilor in strainatate si sprijinirea organizarii si functionarii de reprezentante comerciale romanesti in strainatate. Totodata, prin acest program vor mai fi finantate realizarea de studii de piata si produse, editarea si distribuirea in strainatate a buletinelor informative privind oferta de export, precum si realizarea de actiuni de publicitate si reclama cu caracter general pe produse si grupe de produse, pe piete de interes pentru exportatorii romani. In cadrul aceluiasi eveniment, participantilor le va fi prezentat, de asemenea, si subprogramul national multianual pe perioada 2002-2005 care are ca principal scop sprijinirea intreprinderilor mici si mijlocii in dezvoltarea exportului. Scopul acestui subprogram este de a sprijini micii intreprinzatori in a-si promova produsele si serviciile pe pietele externe. Pe de alta parte, se mai au in vedere stimularea comunicarii si a parteneriatului in afaceri la extern, pregatirea intreprinzatorilor in domeniul tehnicilor de promovare a exportului si imbunatatirea accesului intreprinderilor mici si mijlocii la informatii de piata si facilitarea valorificarii acestor informatii pe pietele externe.Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp