Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
21:17 26 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

SRCF Constanța a finalizat lucrările la calea ferată din stația Capu Midia. Ce valoare are contractul

ro

20 Mar, 2024 15:42 1181 Marime text
Foto: SRCF ConstanțaSRCF Constanța a finalizat lucrările la calea ferată din stația Capu Midia, între P1 Capu Midia (km 0+000) – P2 Capu Midia (km 0+900), având ca scop îmbunătățirea condițiilor de acces pe infrastructura feroviară pentru operatorii de transport feroviar prin aducerea liniei pe anumite distanțe de circulație în parametri, ca urmare a ridicării restricțiilor de viteză.
 
Potrivit SRCF Constanța, contractul, în valoare de 41.500.578,75 lei cu TVA, este finanțat din fonduri de la bugetul de stat.
 

„Alte lucrări în cadrul aceluiași contract se efectuează pe linia 817 între Dorobanțu - Nazarcea - Năvodari de la km. 5+000/8+000 și 19+050/20+250 și între Năvodari – Capu Midia fir II de la km 25+391- la km 32+066.
 
Secțiile de circulație Dorobanțu – Năvodari, Năvodari – P1 Capu Midia, P1 Capu Midia – P2 Capu Midia fac parte din categoria secțiilor neinteroperabile preluate de SRCF Constanța în 20 octombrie 2023 de la gestionarul de infrastructură feroviară neinteroperabilă S.C. Grup Feroviar Român S.A., ca urmare a încetării la termen a contractului de închiriere.
 
La data preluării secției P1 Capu Midia – P2 Capu Midia, s-a introdus restricție de viteză de 5 km/h. Ulterior, urmare lucrărilor executate de personalul SRCF Constanța restricția de viteză a fost ameliorată la 15 km/h“ - au mai precizat reprezentanții SRCF Constanța

 
Pe această secție de circulație, în ultimii de trei ani, s-au înregistrat valori semnificative în traficul de marfă, media lunară fiind de 94 de perechi de trenuri de marfă.
 
Situația restricțiilor de viteză, înainte de demararea lucrărilor:
 
I) Între Dorobanțu – Nazarcea – Năvodari
De la km 1+000-5+000 este o restricție de viteză de 10 km / h
De la km 5+000-8+000 este o restricție de viteză de 5 km / h,  care in urma lucrarilor se ridica la 30 km / h. (inclusiv linia 4 directă, sch. 5, 11 cap X , sch 12, 10 cap Y)

De la km 8+0000-19+0000 este o restricție de viteză de 30 km / h care se menține
De la km 19+0000-20+250 este o restricție de viteză de 10 km / h care în urma lucrărilor de ridică la 30 km / h. 
Lucrările se execută cu închiderea permanentă a liniei între Dorobanțu – Nazarcea – Năvodari, în perioada 16.02 – 15.05.2024, în baza tg 67 din 15.02.2024, emisă de SRCF Constanța
 
II) Între P1 Capu Midia – P2 Capu Midia
 
Linia 817 A (P1 Capu Midia – P2 Capu Midia) de la km 0+000-0+807 era o restricție de viteză de 15 km/h, care în urma lucrărilor se ridică la 30 km/h (viteza stabilită).
 
Lucrările se execută cu închiderea permanentă a liniei între P1 Capu Midia – P2 Capu Midia, în perioada 19.02 – 20.03.2024, în baza tg 68 din 15.02.2024, emisă de SRCF Constanța.

 
Lucrările de întreținere constau în înlocuirea la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii.
 
Executantul lucrărilor este S.C. ARCADA COMPANY S.R.L., subcontractor SC CONSTRUCT ING SRL.
 

„Pentru lucrări, constructorul utilizează o gamă variată de utilaje și dispozitive: grup electrogen mobil, excavator pe pneuri , autogreder, buldozer pe șenile, instalație mobilă de sudat șină, mașina de polizat șină, mașină de găurit șină, mașina de strâns tirfoane, compactor cu rulouri, macara pe pneuri, încărcător frontal pe șenile, autobasculante, mașină de burat PLASSER, profilator piatră spartă“ - au mai precizat reprezentanții SRCF Constanța.

 Citește și: 

8 Martie, Ziua Internațională a Femeii, marcată și de SRCF Constanța (VIDEO)
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii