Strategii de marketing şi de promovare a unui produs turistic integrat, la CCINA Constanţa. Parteneriat cu Asociaţia „Dunărea“ din Bulgaria (galerie foto)
Strategii de marketing şi de promovare a unui produs turistic integrat, la CCINA Constanţa. Parteneriat cu Asociaţia
08 Sep, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
3596
Marime text
Camera de Comerţ, Industrie, Navigaţie şi Agricultură Constanţa a organizat, ieri, masa rotundă din cadrul proiectului de dezvoltare şi promovare a unui produs turistic cultural integrat pe ruta „Frontiera romană în regiunea transfrontalieră România - Bulgaria“. Proiectul este finanţat prin Programul Interreg V-A România - Bulgaria şi este implementat de Asociaţia Municipalităţilor Dunărene „Dunărea“ din Bulgaria, în parteneriat cu CCINA Constanţa.
La evenimentul de ieri au participat Dănuţ Jugănaru - directorul CCINA Constanţa, Maria Tzankova Hristova - de la Asociaţia Municipalităţilor Dunărene „Dunărea“ din Ruse, Bulgaria, Decebal Făgădău - primarul municipiului Constanţa, reprezentanţi ai ONG-urilor, operatori de turism, istorici, muzeografi, oameni de cultură şi persoane interesate de dezvoltarea turismului istoric şi cultural.
În cadrul evenimentului au fost prezentate activităţile principale care s-au derulat în cadrul proiectului şi au fost dezbătute temele principale pentru elaborarea unei strategii de marketing şi promovare a unui produs istoric integrat.
„Pe malul bulgar al Dunării există multe vestigii romane care nu au fost valorificate. Prin acest proiect, se vrea valorificarea acestor obiective turistice. Traseele culturale şi istorice vor contribui la creşterea numărului de turişti de pe litoralul românesc. Vom face o strategie unitară împreună cu partenerii bulgari“, a declarat directorul CCINA, Dănuţ Jugănaru.
La rândul său, Maria Tzancova a subliniat importanţa dezvoltării strategiei comune de marketing privind promovarea acestor trasee culturale. Şi primarul Decebal Făgădău a vorbit despre faptul că municipiul Constanţa are foarte multe vestigii. „Astfel de proiecte culturale sunt importante! Acestea trebuie să deschidă calea proiectelor de infrastructură. Invităm partenerii bulgari să scriem cât mai multe proiecte“, a subliniat şeful administraţiei publice locale.
Bugetul total al proiectului este de 908.408,15 euro. Acesta a fost demarat pe data de 3 februarie 2017 şi va fi finalizat pe 2 februarie 2018.
Obiectivul principal al proiectului îl reprezintă valorificarea moştenirii romane din regiunea de graniţă şi a valorilor culturale, prin realizarea unui produs turistic comun integrat. Această acţiune reflectă cel mai bine potenţialul de dezvoltare al turismului cultural din regiunea cross border, iar cel mai bun rezultat este produsul turistic comun integrat, care reprezintă cea mai bună modalitate de utilizare a potenţialului regiunii. Această acţiune va îmbunătăţi folosirea moştenirii culturale romane din regiunea de graniţă, având ca ţintă finală creşterea potenţialului economic al comunităţilor, ceea ce duce şi la atingerea obiectivului programului.
Prin dezvoltarea unui produs turistic comun, toate părţile interesate pot promova, prin intermediul expoziţiilor de turism, al conferinţelor, al televiziunii, al site-urilor web sau al altor mijloace de comunicare, acest traseu turistic istoric şi cultural. În acest sens, turiştii locali şi străini, organizaţi sau nu în grup, vor fi atraşi către situri şi colecţiile de obiecte.
Principalul rezultat al proiectului este dezvoltarea şi îmbunătăţirea unui produs turistic: ruta frontiera romană din regiunea de graniţă România - Bulgaria. Proiectul are în vedere realizarea unei strategii comune de dezvoltare, îmbunătăţire şi inovare, precum şi o strategie de marketing şi promovare a unui produs turistic. Grupurile-ţintă sunt: autorităţi naţionale, autorităţi locale, turişti străini, turişti români şi bulgari din afara ariei eligibile a programului, turişti din zona eligibilă, tur-operatori şi agenţii de turism din regiune, unităţi de cazare, organizaţii non-profit din domeniul turismului.
La evenimentul de ieri au participat Dănuţ Jugănaru - directorul CCINA Constanţa, Maria Tzankova Hristova - de la Asociaţia Municipalităţilor Dunărene „Dunărea“ din Ruse, Bulgaria, Decebal Făgădău - primarul municipiului Constanţa, reprezentanţi ai ONG-urilor, operatori de turism, istorici, muzeografi, oameni de cultură şi persoane interesate de dezvoltarea turismului istoric şi cultural.
În cadrul evenimentului au fost prezentate activităţile principale care s-au derulat în cadrul proiectului şi au fost dezbătute temele principale pentru elaborarea unei strategii de marketing şi promovare a unui produs istoric integrat.
„Pe malul bulgar al Dunării există multe vestigii romane care nu au fost valorificate. Prin acest proiect, se vrea valorificarea acestor obiective turistice. Traseele culturale şi istorice vor contribui la creşterea numărului de turişti de pe litoralul românesc. Vom face o strategie unitară împreună cu partenerii bulgari“, a declarat directorul CCINA, Dănuţ Jugănaru.
La rândul său, Maria Tzancova a subliniat importanţa dezvoltării strategiei comune de marketing privind promovarea acestor trasee culturale. Şi primarul Decebal Făgădău a vorbit despre faptul că municipiul Constanţa are foarte multe vestigii. „Astfel de proiecte culturale sunt importante! Acestea trebuie să deschidă calea proiectelor de infrastructură. Invităm partenerii bulgari să scriem cât mai multe proiecte“, a subliniat şeful administraţiei publice locale.
Bugetul total al proiectului este de 908.408,15 euro. Acesta a fost demarat pe data de 3 februarie 2017 şi va fi finalizat pe 2 februarie 2018.
Obiectivul principal al proiectului îl reprezintă valorificarea moştenirii romane din regiunea de graniţă şi a valorilor culturale, prin realizarea unui produs turistic comun integrat. Această acţiune reflectă cel mai bine potenţialul de dezvoltare al turismului cultural din regiunea cross border, iar cel mai bun rezultat este produsul turistic comun integrat, care reprezintă cea mai bună modalitate de utilizare a potenţialului regiunii. Această acţiune va îmbunătăţi folosirea moştenirii culturale romane din regiunea de graniţă, având ca ţintă finală creşterea potenţialului economic al comunităţilor, ceea ce duce şi la atingerea obiectivului programului.
Prin dezvoltarea unui produs turistic comun, toate părţile interesate pot promova, prin intermediul expoziţiilor de turism, al conferinţelor, al televiziunii, al site-urilor web sau al altor mijloace de comunicare, acest traseu turistic istoric şi cultural. În acest sens, turiştii locali şi străini, organizaţi sau nu în grup, vor fi atraşi către situri şi colecţiile de obiecte.
Principalul rezultat al proiectului este dezvoltarea şi îmbunătăţirea unui produs turistic: ruta frontiera romană din regiunea de graniţă România - Bulgaria. Proiectul are în vedere realizarea unei strategii comune de dezvoltare, îmbunătăţire şi inovare, precum şi o strategie de marketing şi promovare a unui produs turistic. Grupurile-ţintă sunt: autorităţi naţionale, autorităţi locale, turişti străini, turişti români şi bulgari din afara ariei eligibile a programului, turişti din zona eligibilă, tur-operatori şi agenţii de turism din regiune, unităţi de cazare, organizaţii non-profit din domeniul turismului.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii