Tarife pentru 2025 dacă ai nevoie de documente aflate în arhivele Direcțiilor din cadrul Primăriei Constanța și ale SPIT
Tarife pentru 2025 dacă ai nevoie de documente aflate în arhivele Direcțiilor din cadrul Primăriei Constanța
09 Jan, 2025 08:29
ZIUA de Constanta
292
Marime text
- Primăria Constanța anunță tarifele pentru 2025 pentru eliberarea documentelor din arhive
- Potrivit reprezentanților Primărie Constanța, taxele enumerate mai sus pot fi achitate utilizând una dintre modalitățile de plată puse la dispoziție de instituție
Pentru obținerea documentelor aflate în arhivele Direcțiilor din cadrul Primăriei municipiului Constanța și ale SPIT Constanța, respectiv eliberarea în regim de urgență a unor documente, conform prevederilor Anexei nr. 11 la HCL nr. 412/2024 privind stabilirea impozitelor și taxelor la nivelul municipiului Constanța în anul 2025, se datorează următoarele taxe:
- Taxă căutare și transmitere documente, în valoare de 15 lei/document;
- Taxă eliberare certificat de stare materială, în valoare de 15 lei;
- Taxă eliberare acte în regim de urgență (24 de ore pentru eliberarea certificatelor de atestare fiscală sau a documentelor existente în arhiva instituției și 15 zile pentru informațiile care necesită formularea unui răspuns), în valoare de 25 lei/act.
Potrivit reprezentanților Primărie Constanța, taxele enumerate mai sus pot fi achitate utilizând una dintre modalitățile de plată puse la dispoziție de instituție și pot fi consultate pe site-ul, www.spit-ct.ro, secțiunea SERVICII ONLINE/MODALITĂȚI DE PLATĂ sau prin virament bancar în contul RO46TREZ23121360206XXXXX, beneficiar Primăria Municipiului Constanța, cod fiscal: 4785631.
Citește și:
Euro Vial Residence SRL și SPIT Constanța, la proces! Ce au stabilit judecătorii la cel mai recent termen?
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii