Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
19:50 20 01 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Temu a găsit soluția pentru livrări rapide în România! Vezi cum funcționează

ro

20 Jan, 2025 17:04 181 Marime text
  • Platforma chineză Temu va accelera livrările în România prin introducerea unei opțiuni de expediere locală, permițând ca produsele să ajungă în câteva zile.


Platforma chineză de comerț Temu reconfirmă că va accelera comenzile spre România, în ideea de a le aduce în doar câteva zile, introducând o nouă opțiune, de expediere locală. 

Astfel, compania permite acum să fie selectate produse marcate cu eticheta „depozit local” sau „livrare rapidă”, care indică faptul că marfa este expediată direct din depozitele locale.

Citește continuarea pe profit.ro. 


Ce trebuie să scrii despre Temu 

Temu este o piață online operată de compania chineză de comerț electronic PDD Holdings. Oferă bunuri de larg consum la prețuri reduse, care sunt în mare parte expediate consumatorilor direct din China.

Modelul de afaceri Temu l-a permis să devină popular în rândul consumatorilor, dar a atras, de asemenea, îngrijorări cu privire la confidențialitatea datelor, munca forțată, proprietatea intelectuală și calitatea produselor sale de pe piață. Compania a fost implicată în dispute legale cu rivalul său, Shein.


Temu este deținut și operat de PDD Holdings, care deține și Pinduoduo, o platformă comună de comerț online în China. PDD Holdings a fost inițial înregistrat în Insulele Cayman, înainte de a-și muta locul de constituire la Dublin în 2023.

Platforma Temu a fost lansată pentru prima dată în Statele Unite în septembrie 2022.[1] În martie 2023, Temu s-a lansat în Australia și Noua Zeelandă. În luna următoare, Temu a fost lansat și în Franța, Germania, Italia, Țările de Jos, Spania și Marea Britanie. Temu s-a extins în cele din urmă pe piața din America Latină. Pe 17 ianuarie 2024, Temu s-a lansat oficial în Africa de Sud, a 49-a țară în care Temu a intrat de la lansarea sa în septembrie 2022.

În februarie 2024, Temu a difuzat mai multe reclame pentru Super Bowl, oferind cadouri de 15 milioane USD. Drept urmare, compania a înregistrat o creștere a căutărilor pentru numele și traficul lor.

În urma reclamelor pentru Super Bowl din februarie 2024, Temu a ajuns la 100 de milioane de utilizatori activi în SUA, peste 130 de milioane de descărcări de aplicații la nivel global și aproximativ 420 de milioane de vizite lunare pe site, conform Semrush.



Citește și:

Temu, investigată pentru posibile încălcări ale regulilor privind prevenirea vânzării de produse ilegale
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii