Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
19:54 23 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Termen prelungit de depunere a ofertelor privind elaborarea studiului de fezabilitate pentru varianta Techirghiol

ro

25 Feb, 2017 00:00 2123 Marime text
Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA a prelungit termenul de depunere a ofertelor pentru contractul „Elaborare studiu de fezabilitate, elaborare proiect tehnic şi DTAC pentru obiectivul Alternativa Techirghiol“. Iniţial, termenul-limită pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente a fost 30.01.2017, ora 15.00, iar data-limită de evaluare a ofertelor a fost 24.02.2017, ora 18.00, dar în sistemul online de licitaţii publice a fost adăugat faptul că depunerea ofertelor este în desfăşurare, data-limită de depunere a ofertelor fiind 17.03.2017, ora 16.00, iar cea pentru evaluarea ofertei, 11.04.2017, ora 18.00.
 
Valoarea estimată totala a contractului este de 8.923.751,93 de lei (1.974.543,51 de euro). Criteriul de atribuire a contractului este cel mai bun raport preţ-calitate.
 
Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante, precum şi persoanele din cadrul autorităţii contractante ce pot influenţa conţinutul documentaţiei de atribuire şi/sau desfăşurarea procedurii de atribuire sunt: ing. Marin Dima - director regional, ec. Roxana Alexe - director economic şi comercial, ing. Gabriela Tudor - director adjunct Mentenanţă, ing. Nicolae Marcu - şef Departament Investiţii, ing. Iulian Rădulescu - şef Departament Mentenanţă, ing. Paul Mocanu - şef Serviciu Mentenanţă, Drumuri şi Plan, ing. Teodora Chirică - şef Servicii Achiziţii Publice şi Asigurarea Transparenţei, 
ec. Irina Stavru - Serviciul Achiziţii Publice şi Asigurarea Transparenţei, ec. Florentina Popescu - Serviciul Achiziţii Publice şi Asigurarea Transparenţei, ec. Cristian Iorgoveanu - Serviciul Achiziţii Publice şi Asigurarea Transparenţei, ing. Relu Matei - şef Serviciu Proiectare, ing. Rodica Tudorache - şef Serviciu Tehnic, Lucrări de Artă şi CTE, 
ing. Silviu Enache - Compartiment Calitate şi Mediu; ing. Octavian Drăgoi - Serviciul Siguranţa Circulaţiei, Autorizaţii şi Verificare Zonă Drumuri Naţionale; cons. jur. Adrian Tisa - şef Serviciu Juridic; cons. jur. Andreea Enache - Serviciul Juridic, cons. jur. Cristina Patranoiu - Serviciul Juridic, ec. Munever Emirali - şef Serviciu Contabilitate, ec. Emre Resit - şef Serviciu Financiar, Salarizare şi CFP, ec. Doina Satrapele - Serviciu Financiar, Salarizare şi CFP. 
 
Durata contractului este de 24 de luni de la data intrării în vigoare a acestuia. Autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a opera modificări ale contractului, fără organizarea unei noi proceduri de atribuire, în condiţiile prevăzute de art. 221 din Legea 98/2016, cu condiţia ca acestea să nu reprezinte modificări substanţiale, potrivit art. 221, alin (7) din Legea 98/2016.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii